Dumme bookinger eller fejlbookinger?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 29/3/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,863
    "Synes godt om" modtaget:
    8,902
    Point:
    113
    Hej, selvom jeg har rigtigt mange rejser i min bagage har jeg aldrig lavet nogle fejl, indtil sidste gang jeg skulle til Saudi Arabien. Lavede klassikeren, nemlig bookede i marts i stedet for fenruar, hvorfor hel*¤%# skal de måneder og dage også ligne hinanden så meget. Så det blev en 4x for flybilletten, hviket er meget når masis billetten koster 400-500kr for en tur fra Dubai til Dammam. Hvad har i gjort af dumme ting?

2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,189
    "Synes godt om" modtaget:
    6,209
    Point:
    113
    På min allerførste TATL tur som gik til New York en gang før år 2000 mødte jeg op troligt i Newark et døgn for tidligt. Stod i check in og vidste mit pas og den flinke dame sagde "jeg kan ikke finde din billet".... Jeg var jo noget påståelig og sagde at hun lige måtte kigge igen og vidste hende min rejseplan som var skrevet ud. Hun ledte videre og kaldte på en kollega som med det samme sagde "hey - det er først til i morgen".... Så der var gode råd dyrer da jeg havde et fly videre fra København igen dagen efter på en anden booking. Heldigvis var det andre tider og jeg var så heldig at komme med hjem et døgn for tidligt - men det gør så bare at jeg nu er MEGET fokuseret på det der med "+1" på ens bestilling :)

Kristian og jefi99 "Synes godt om" dette.

Del denne side