EB restaurant anbefalinger

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af MatthiasWagner, 5/11/19.

  1. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Kan det passe en sådan tråd ikke eksisterer allerede??

    Nå anyways, jeg er lige flyttet til København og kan se udvalget af EB restauranter er ganske overvældende!

    Er der nogen der har nogle gode anbefalinger? Jeg tænker man kunne poste noget a la:

    Prisklasse: lav/mellem/høj
    EB optjening pr. 100 kroner:
    Stjerner: 1-6
    Anbefaling:

    På den måde får vi ikke sammenlignet Mash med en simpel burger;)
     
    SophieHendriksen, T4L, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    235
    "Synes godt om" modtaget:
    957
    Point:
    93
    Lad mig starte med Bronx Burger, hvor vi have IF-jule-komsammen sidste år:D Jeg er sikker på der er lidt blandede meninger, så jeg vil lige understrege at det blot er min egen opfattelse

    Prisklasse: Lav (når vi tager IF-brugeres standard, den vil nok ikke placeres som lav i mit SU-budget:p)
    EB optjening pr. 100 kroner: 50
    Stjerner: 4/6
    Anbefaling: Det var uden tvivl hyggeligt at møde jer andre og udveksle oplevelser, men det var ikke fordi det var et gastronomisk mesterværk. Det er en ganske udmærket burger, bevares, men der findes bedre burgere til samme pris andre steder i København. Når det er sagt, så er selve restauranten rimelig hyggelig og ret perfekt til vores formål.
     
    Kenneth K, Henry, Calle77 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Der findes en lignende tråd, men uden stjerner :) https://insideflyer.dk/forums/threads/restauranter-der-giver-eb-point.3309/
     
    SophieHendriksen, Henry og THammer "Synes godt om dette"
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det bliver vist meget subjektivt og ikke altid hjælpsomt, når alle skal give stjerner og udtale sig om billigt vs. dyrt. Som Daniel påpeger, så er vi i meget forskellige økonomiske situationer og vi er vant til ret forskellige niveauer er godt og dårligt.

    Det giver bedre mening f.eks. direkte at skrive hvad en burger/hovedretter mellem 200-350 kr., koster ligesom mange professionelle madanmeldere også gør, så er alle med på prislejet uanset om man betragter det som dyrt eller billigt.

    Personligt vurderer jeg jo helst restauranten på om de serverer sodavand i glasflaske eller postmix ;)
     
    SebastianBruun og Henry "Synes godt om" dette.
  5. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Og hvad tæller så op hhv. ned?:cool:

    I Australien havde de sidste sommer store kampagner mod ressourcespild, spar på plastic og alt det der..
    Når man på en restaurant (uanset prisklasse) bad om 'sparkling water', så fik man.. tada: San Pellegrino, aftappet i Italien og sendt på glasflasker hele vejen.o_O

    Hvad skete der med miljøtanken? :rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg tænkte ikke at kigge så langt tilbage som 2017 ;) Jeg fortsætter i den her tråd. Med den konstante udskiftning der er i butikker der giver point, tænker jeg en ny tråd giver mening :)

    Anyways, man kan jo udfylde så meget man selv synes der giver mening. Jeg kan delvis følge det finansielle argument, men tænker nu alligevel det giver mening. Uanset budget så har man vel en ide om at en 100 kroners ret er billig og Substans til 1.800 er i den høje ende :) Stjerner er selvfølgelig subjektive :)

    Highlander Bar (Aarhus)
    Prisklasse: Lav
    EB optjening pr. 100 kroner: 100
    Stjerner: 4/6
    Anbefaling: Da de har rigtig god øl, giver jeg 4 stjerner. Maden er "pubfood", og ikke specielt god. Det er dog interessant at konceptet med mad og øl, uden at være restaurent, er kommet til Aarhus. Kommer der gerne igen hvis jeg har lyst til en øl og noget mad, men ikke lige er fine dining humør. Kan derudover tilføje at de er til at handle med. Fik lavet en ølsmagning + mad for arbejdet til en rigtig god pris, send dem blot en mail (dejligt mange EB point!).
     
  7. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Papa Ramen
    Pris: Lav
    EB: 100 pr. 100 kroner
    Stjerner: 5/6
    Leder du efter god japansk Ramen i København, vil jeg gerne anbefale Papa Ramen. Flot præsentation og god smag. Mister en stjerne da serveringen kunne være mere høflig. NB: Deres terminal ville ikke acceptere EB kortet, så er et sted hvor man skal retroregistrere....
     

    Attached Files:

    Henry "Synes godt om" dette.
  8. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Jeg postede et link til den anden tråd, da jeg fik indtryk af at du efterlyste EB restauranter der var omtalt. Super at du vil berette om dine erfaringer med EB restauranter. Jeg er i hvert fald meget interesseret.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg takker og kommer også til at kigge den tråd igennem :) Grunden til at jeg selv fortsætter her, er delvist fordi jeg tænker nogle restaurenter kan være gået ud af EB igen (udskiftninger sker jo desværre ofte) og delvist fordi jeg tænker en restaurent godt kan ændre sig på nogle år (og jeg kan se seneste post i den anden tråd er 2 år gammel...) :)
     
    asf, SebastianBruun og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side