Hej Iflg. SAS hjemmeside er der tekniske vanskeligheder ift. optjening af point hos Aerolineas Argentinas (i slutningen af 2024). Og der står også at "På grund af tekniske årsager vil EuroBonus-medlemmer i starten ikke kunne nyde alle Elite- eller Elite Plus-fordele på ... Aerolineas." Jeg planlægger at flyve med dem i marts / april 2025. Hvad kan jeg forvente ift: Niveau point - bør jeg forvente at kunne claime point efterfølgende, uanset hvad SAS har af tekniske problemer? Eller skal jeg antage at jeg aldrig får disse point? Kan jeg forvente at få et ekstra stk. gratis baggage som jo er en normal Guld fordel? Mvh Thomas
Niveaupoint: Du bør kunne claime point efterfølgende. Det er ikke dit problem at SAS har tekniske problemer og så længe at du kan dokumentere at have fløjet distancen, så skulle der ikke være nogen hindring for at få point. Hvis du mod forventning inden for rimelig tid ikke får dine forventede point, så må du rykke SAS for svar. Ekstra baggage: Dette bør du nok undersøge nærmere med SAS før rejsen. Prøv at skriv til Guld mailen.