Efterårsferie 2015?

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Kristian, 20/8/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    "Synes godt om" modtaget:
    8,851
    Point:
    113
    Ved det godt, vejret er fantastisk, endeligt, men snart er det uge 42 og derved Efterårsferie, så hvilke gode forslag har Bonusfebers brugere?

Det er med undertegnede og 3 børn på 8 og 5/5 år.. - så gode ideer modtages gerne, der er ingen grænser næsten, men må gerne være børnevenligt.. og skal ikke være en uge, men måske 3-5 dage..

Jeg selv tænker, klassikere:

1) med tog til Hamburg via Rødby/Puttgarten
    2) Lalandia agtigt noget...
    3) ??

Senest redigeret: 20/8/15
  2. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Jeg står klar med Singha til dig, og sodavand til ungerne, hvis I kommer til BKK ;)

3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    8,851
    Point:
    113
    ohhh, jeg er mere til Mikkeler, ser jo både dig, @THammer og @Christian Løn er det lykkedes at finde den bar.. - Men minder mig om, at jeg ser på en tur til Asien her early September og denne gang med stop i BKK, så hvis du er der... - MEN @jefi99 det er vist MEGET OT til hvad jeg spurgte om...

Beaglen "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,573
    4,176
    Point:
    113
    1 eller flere voksne der er med? Måske et sommerhus i Sverige plus tur til Astrid Lindgren Värld hvis Legoland / Lalandia ikke lige er det du føler for?

P.S. Er det ikke uge 42 der er efterårsferie?

Kristian "Synes godt om" dette.
  5. jefi99

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Mikkeller har en fin have. Der kan ungerne lege - de kan endda rende ud på vejen uden risiko for at blive kørt over. Det er et meget børnevenligt sted. Jeg er også ret sikker på at vi finder et hotel til jer, med pool. Dermed er parametrene opfyldt, og absolut ikke OT!

PS Jeg er der først fra 27. september ;)

6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    8,851
    Point:
    113
    så meget for min skills ud i børnenes kalender, yes, det er sku da uge 42 @jakobv84 - er rettet i det første indlæg

Super ide med et sommerhus, men skal man ikke leje det for en uge? så det er ikke lige toppen heller..

Faktisk kan børnene godt lide, at flyve, for man kommer i Lounge, Fast Track, snacks, osv osv - så en flyvetur er jo ej heller udelukket, men kan vist ikke lokke dem til, at se på vingårde igen...

7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    8,851
    Point:
    113
    @jefi99 ifølge Google maps, ser der sådan ud.. - ikke let at finde og tror sku ikke der skal smides mange pinde efter hinanden inden det bliver kedeligt for dem..

Capture.JPG

8. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,573
    4,176
    Point:
    113
    Man skal vel betale for det i en uge, vel ingen der siger man skal være der hele ugen...

9. jefi99

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Jeg checkede lige billederne fra mit seneste besøg. Men jeg tog åbenbart primært billeder af øl. Men fandt lige lidt på deres fb-side - og det ser da vildt hyggeligt ud. Her kan ungerne helt sikkert få mange sjove timer til at gå med at lege gemmer, jorden-er-giftig og den slags. Imens holder vi øje oppe fra baren...

mi1.jpg mi2.jpg

clager og Kristian "Synes godt om" dette.
  10. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,084
    2,791
    Point:
    113
    Hvad med et par dage i Paris og inkludere Disneyland og måske endda bo der - er det ikke noget for børnene?

Beaglen og Kristian "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    8,851
    Point:
    113
    @clager - det var ikke så tosset... - men ved så ikke lige med bil fra lufthavnen og selvfølgelig fly om der er pladser.. - noget for en hver pengepung ihvertfald...

Capture.JPG

clager "Synes godt om" dette.
  12. Simon Toft

Simon Toft Guest

Inden man kommer med for mange bud, hvad interessere konen og børnene sig for? Der findes jo ferier med aktiviter for børn og forældre ala noget La Santa Sport?

Beaglen "Synes godt om" dette.
  13. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,084
    2,791
    Point:
    113
  14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    8,851
    Point:
    113
    @clager - en suite til 1850 per nat på 75kvm, vel egnligt ok, så må jeg se hvad de mener en færgeoverfart skal koste... - og jeg er ingenting i Carlsson, hvordan er det nu, kan man matche med dem med SAS EBD?

clager "Synes godt om" dette.

Del denne side