Egypt Air - nogen der har prøvet dem fra CPH?

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kristian, 7/1/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    "Synes godt om" modtaget:
    8,851
    Point:
    113
    Hej med jer,

er i fasen at skulle en tur til Mellemøsten og et af de flyforbindelser der passer fint og som giver ok med point i StarAlliance/SAS Eurobonus er Egypt Air. Har i tidernes morgen fløjet med dem imellem Istanbul og Cairo, og husker dem som udmærket, så ville høre om der er andre der har erfaringer?

Ser forresten, at deres priser er nogenlunde, f.eks. en tur til Dubai i økonomi koster: 4.557 kr og er i Q og T klasse, der hhv 100% point og 25% - turen CPH-CAI-DXB skulle så give: 497+375+1500+1987 =4359 point på kontoen.

Men tænker om det er så sjovt at flyve med dem? - ved godt der ikke er alkoholservering, men er der andre erfaringer? for points er ok!

PS, Austrian har lige ændret deres pointsatser og de har bedre forbindelser til Dubai, men nægter at give 5.000kr og få omkring 1.000 point... - så forslag til en pointgivende tur i Staralliance til Dubai indenfor rimelighedens grænser er også en option!

2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,181
    6,189
    Point:
    113
    Hej,

Jeg har været på en tur til Cairo med EgyptAir i Økonomi. Dette var en ganske fin tur og service er også OK som man kan forvente sig. I min verden var det lidt som at flyve med Turkish Airlines til Istandbul. Og priserne er gode - prisen på den tur var under 2.000,-

Hilsen
    Henrik

3. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Egyptair er "dry", dvs der serveres ikke alkohol. Jeg er absolut ikke alkoholiker, men alene dette faktum gør dem uinteressante i mine øjne. Det er der i øvrigt også en række andre forhold, der gør...

THammer og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    8,851
    Point:
    113
    Nå, men dem prøver jeg på mandag og hjem fredag i næste uge.. - tror jeg bliver tørstig til årets julefrokost :eek::p - så lige også 4 nætter på nogle Hilton Hoteller med en Challenge, så er den hjemme :)

Hvad med Visa? - det er noget med det er on arrival? og kun Cash der virker?

5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    8,851
    Point:
    113
    Som guld må man have 3x bagage med

I må få billeder senere.. soft Block Ingen ved siden af mig..

6. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,572
    4,172
    Point:
    113
    "Absolut" er måske et stramt ord når man tænker på dine indlæg i lounge trådene :)

Schwert, jefi99, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side