Eivind Roald stopper i SAS

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 17/11/17.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg har lige skrevet en artikel om at manden i spidsen for EuroBonus og alle de nye tiltag stopper i SAS med udgangen af november måned.

    LINK: https://insideflyer.dk/udskiftning-sas-eivind-roald-stopper/

    Hvordan tænker i dette?

    Jeg syntes det er lidt mærkeligt at han skifter til nyt job og grunden er at at EuroBonus blev splittet ud i sommers. Så er det måske forskel i strategien der skiller dem eller noget andet...
     
    PENSIONISTEN, Alaa og Henry "Synes godt om dette"
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Synes faktisk det et ret interessant. Det må da næsten ha' betydning for SAS' & Eurobonus' fremtidige udvikling og strategi. Tænker to ting:
    1. Manden var tøs' fornærmet lønnen/ansvaret så sagde Gusse, så så lille Eivind, hvis nu du får dit eget selskab at fedte rundt med!? Det fik han så men forblev tøs' fornærmet og smuttede til flere penge.
    2. De kunne se at hans ideer SAS Dreams mm ikke rigtig spiller, og måske er det ikke helt den vej SAS faktisk vil nu de har overskud. Har længe tænkt, at SAS ville forsøge at sælge "oplevelser" ud over at drive et flyselskab mindede lidt om hvad de nussede rundt med da Mats Jansson var Blev CEO og introduceret Core SAS, og altså smed hoteller og andet der ikke havde med flyvning ud - hvis jeg ellers forstår det rigtigt.
    Muligt jeg ikke er god til at se ind i fremtiden, men spændende at følge blir det...
     
    tbh, alexanderln, Virynke og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    I stedet for at sætte guldkant på rejsen med alle mulige tiltag der ikke har noget at gøre med selve flyveturen, skulle de måske hellere koncentrere sig om netop flyrejsen. Starte der, og derfra kunne man så overveje andre tiltag.

    Han er sikkert dygtig, men måske er idéerne lidt for højtflyvende.
     
    tbh, Virynke, PENSIONISTEN og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Og så alligevel - noget har de da fået for pengene, synes ofte jeg stadig hører Radisson Blu omtalt som SAS Radisson, man har ihvertfald fået en god gang branding ud af det stunt - men jo - et stort hul i kassen slog det:confused::confused::confused:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ja tror da bestemt Radissen er tilfreds, men hvor meget branding guf det var/er for SAS er jeg i tvivl om. Men SAS logoet på ROyal hotellet i det der København overfor banegården står stadig øverst på taget som pryd. En lille handel i porten måske!?;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    348
    "Synes godt om" modtaget:
    1,060
    Point:
    93
    På lige netop den bygning er skiltet fredet. Ved Radissen har prøvet at få tilladelse til at fjerne det, men det går ikke på fredet bygninger.
     
    Frequie, Henrik Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Tak, interessant!
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side