Emirates Airlines

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Nj4220, 21/5/18.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Halløj,

    Jeg overvejer at skifte KLM/Airfrance ud med Emirates næste gang jeg rejser til Afrika.
    KLM flyene er noget gammelt skrammel og business class sæderne kan ikke ligges helt ned, desuden var maden ikke prangende. Servicen var dog rigtig god og så skulle flight crew tilfældigvis bo på samme hotel som os i Luanda, så fik et par pilsnere med nogle af FA'erne den efterfølgende uge.

    Emirates derimod ser noget lækrere ud og så har de derudover også chaufførservice til lufthavnen, samt full lie flat sæder.
    Den eneste betænkning jeg har er 10 timers layover ved at vælge Emirates.
    Lander 23:55 i Dubai og flyver så først videre den følgende dag.

    Jeg er klar over at jeg kan få et gratis hotel, transport og mad via Dubai Connect, men er der nogen herinde der har benyttet sig af dette og kan berette lidt om oplevelsen?

    Eventuelt hvis nogle har andet som taler for eller imod, må i meget gerne skrive en lille kommentar :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Prøvede at bruge Dubai Connect et par gange på nogle ture til Zambia. Synes det virkede fint, jeg havde som dig også omkring 9-10 timer mellem mine fly. Der går dog hurtigt to timer hver vej, så jeg nåede aldrig mere end 5-6 timer søvn på sådan en tur.

    Det fungere ved, at du booker hos Emirates online før du tager afsted. Når du lander i DXB henvender du dig til en Dubai Connect-helpdesk og får en voucher. Derefter tager du en af deres Emirates-biler til hotellet. Det var ret lækre hoteller jeg boede i - mener det ene var Le Meridien Dubai Airport - hvor Emirates har deres egen lille fløj. Det andet kan jeg umiddelbart ikke lige huske navnet på. Der var gratis morgenmad, og jeg fik også gratis room service, den ene gang jeg prøvede det. Ved dog ikke, om det normalt er inkluderet.

    Jeg prøvede en tredje gang at bo på hotellet i Dubai Lufthavn. Det er klart min favorit, hvis man har de der 9-10 timer. Man får en ordentligt nats søvn, og kan hoppe ned i loungen efter morgenmad, lige før man skal afsted.

    Edit: skal siges, at det var mine erfaringer i 2014 - kan godt have ændret sig :)
     
    SophieHendriksen, Nj4220 og Henry "Synes godt om dette"
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Tak for svar :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side