Emirates reklame siger det hele på 1 min

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 4/4/20.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er ikke så tit at reklamer rammer så perfekt i en situation - men jeg syntes faktisk at Emirates helt nye reklame rammer helt præcist.



    Hvad tænker I om den?
     
    SophieHendriksen, Ulrik, mifira og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Den rammer plet. Har selv talt om at vi forhåbentligt til nytår tænker tilbage på ... kan I huske i foråret hvor vi ikke ...
    Men, det bliver nu ikke EK jeg prioriterer først, når vi igen kan få luft under vingerne. Det bliver helt klart SAS - og nogle star alliance selskaber (UA, NH).

    Hvem vil I prioriterer først?
     
    Henrik Olsen, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Det afhænger noget af, hvor jeg skal hen?

    Men jeg vil nok foretrække *A for at have fordelene ved mit guldkort. SAS er oplagt, men de flyver ikke til alle de steder, jeg rejser til. Lufthansa er derfor også en oplagt mulighed.
     
    Henrik Olsen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,540
    "Synes godt om" modtaget:
    4,453
    Point:
    113
    Kommer ikke til at prioritere SAS, men finder nok et andet A* Selskab. Højst tænkeligt Lufthansa, synes at SAS EB er blevet decideret skod..
    Kan ikke se hvad jeg kan få hos SAS, som jeg ikke kan få hos Lufthansa og så har de et større udvalg.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Har du regnet på det rejsemønster det sidste år? Hvilken status ville det give dig hos M&M - og hvor mange point ville du tjene (eller med andre ord: Hvor mange rejser kan du få?)

    I øvrigt, så har Lufthansa ry for, at du skal betale meget med dit kreditkort, for at få en bonusrejse. Jeg har prøvet det et par gange i deres virksomheds program. Og min konklusion er at det er temmelig dyrt at købe bonus billetter: På en billet på Business, skal du betale en pæn stak point + skatter og afgifter, der ligger på niveau med en billet på økonomi-klasse.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg tænker at SAS altid vil have en plads, men eftersom jeg er LTG, så er jeg bestemt forsat meget i tvivl om det skal være BA eller KLM som overtage de fleste af mine bookinger fremadrettet. Jeg er pt EBD indtil 2021 (bliver fornyet her til maj), så jeg har corona dagene til at vurdere hvor pointene - og pengene - skal sendes hen.

    Jeg syntes ikke personligt at SAS gør det super godt for deres bonusmedlemmer og de skal trække en kanin op af hatten før jeg syntes de fortjener at komme tilbage i klassen fra skammekrogen!
     
    SophieHendriksen, Ulrik, Erwin Lansing og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side