Emirates Upgrade..

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kristian, 24/6/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,846
    "Synes godt om" modtaget:
    8,860
    Point:
    113
    Ja, fik nedenstående mail:

Capture.JPG

Det er jo en fin deal, men det er trods alt 3.819kr og et dags fly, men så kan den også få "fuld monty" selvfølgelig på champagne og mad... - havde det været et natfly og længere afstand havde jeg nok hoppet på...

jefi99 og THammer "Synes godt om" dette.
  2. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    @Kristian står der noget vedr. optjening af miles/point i forhold til den oprindelige bookingklasse i eco versus den opgraderede klasse i biz?

jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,846
    8,860
    Point:
    113
    Checkede deres FAQ section og desværre, "Original Ticket":

This upgrade offer is exclusive to you and the passengers in your booking. It can only be purchased via the link in this email and is not available at the airport, via Emirates call centres or contact centres. Purchasing the upgrade for specific passengers within a booking is not permitted. All passengers in a booking must purchase the upgrade. This upgrade offer is non-refundable, non-transferrable and is only applicable on the flight number and date mentioned above. If you have a connecting Emirates flight, it will remain in the class of travel originally booked. Flights upgraded using this offer are not eligible for Chauffeur-drive service. Skywards Miles will accrue at the original ticketed rate. Please refer to our Terms and Conditions for further details.

4. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,006
    2,064
    Point:
    113
    @Kristian - 3.819,- for noget du sandsynligvis får gratis :) (kan dog ikke huske om du har status ved EK)

EK151 er oftest lige så heavy om fredagen som EK152 er fra CPH om lørdagen, min op/up succes er på NÆSTEN 75% (en lille ovevægt dog på 152 inbound DXB) jeg ved dog jeg har gold+ status (+75.000 tier miles) men jeg ville ALDRIG betale for en opgradering på denne rute, alene af den årsag, at når først EK har udsendt dette tilbud, har "lorten allerede ramt ventilatoren" jeg kan ikke huske at have modtaget dette tilbud uden efterfølgende at være blevet op/upp'ed. Derfor tjekker jeg heller aldrig min bagage igennem fra AAR på udturen, der er INTET som et par store runde og våde hundeøjne når man står i check in skranken i CPH :oops::oops::rolleyes::rolleyes:;););)

/Schwert

Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,846
    8,860
    Point:
    113
    @Schwert - det er modtaget! Jeg har almindelig status, men rejst med dem 3 gange indenfor det sidste år...

6. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,006
    2,064
    Point:
    113
    OK - der er nok en håndfuld eller to GOLD pax der står foran dig i køen så ;);) (med våde øjne :D:D:D )

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side