Er jeres familie-points overført i April? (EuroBonus familiekonto)

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Frequie, 17/4/16.

  1. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Skal lige høre om jeg er den eneste med dette problem.

    Normalt bliver points overført en gang per måned (vist nok den 8.) når man har en SAS familiekonto. Vores points er dog ikke blevet overført her i April. Selvom SAS meldte ud at det skulle være den sidste overførsel.

    Er der nogen der har fået overført familie-points her i April?
     
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    jep, jeg har fået hele 3.500 point overført!
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Det korte svar: Ja.

    Det lidt længere: Kæresten havde en returbillet Moskva- Billund i slutningen af februar. Desværre havde jeg ikke fået registreret hendes EB nummer ved reservationen. Ved hjemturen fik vi registreret hendes EB-nummer ved check in i Billund. Point blev registreret på hendes konto i februar og overført til min konto 8 marts. Udturen måtte vi bede om at få efterregistreret medio marts. Disse kom ind på hendes konto og overført 8 april.
     
  4. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Har ikke fået overført fra min hustru. Eneste aktivitet var dog forbrug og kvartalsbonus på Nykredit Mastercard som blev voldsomt forsinket i forhold til normalt. Points først krediteret hendes konto ca fredag den 15. trods bogføring ifølge hendes konto pr 5. april. Alligevel altså for sent til overførslen den 8. april
     
  5. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Yes. 7.500 :D
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  6. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    Yes, 23.200 indgået 8. april :)
     
    Rikke Haugen Olsen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    OK jeg må tage fat i dem - skal ikke snydes for en sidste overførsel nu hvor de har afskaffet Familiekontoen.

    Tak for alle jeres svar!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Thomas

    Thomas Medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Jeg har lige snakket med SAS, da jeg heller ikke har fået overført point til min familiekonto.

    SAS har, efter hvad jeg kan forstå, fejlinformeret om muligheden for at få overført de sidste point til familiekontoen, før den blev lukket i slut marts. SAS-medarbejderen, jeg snakkede med, kunne fortælle, at den nye løsning på den ene eller anden måde vil gøre det muligt at overføre alle tidligere optjente point til en fælles konto. Hvornår det nye system er oppe og køre og de præcise detaljer, kunne han desværre ikke fortælle. Han har selv tidligere fået overført sine forældres point, men de er ikke blevet overført 8. april.

    Så til dem, der ikke har fået overført endnu, I må vente til det nye system bliver lanceret.
     
  9. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Jeg har lige fået overført hustruens extra points fra april og maj. Gør SKIT nogensinde hvad de siger?
     
    Frequie og tbh "Synes godt om" dette.
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har også fået lidt. Skal vist have brokket mig til have brokket mig derhjemme over at de ikke flyver mere, det var ikke mange point jeg fik!
     
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Men var sidste overførsel ikke 8. april - eller har jeg misforstået noget?
     
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det var det de havde sagt men "Transfer of points" d. 8. maj kan vist ikke være så meget andet end familiekontoen.
     
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Nåja, det er jo ikke første gang SK IT ikke har programmerne færdig til tiden (der har jo også været meget debat om software til opgradering, der ikke var klar). Men denne gang er det så til kundernes fordel;)
     
  14. bgm

    bgm Nyt medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Nej jeg har heller ikke fået mine ungers point fra vores fælles USA tur sidste år overført, ca 8000 point som stadigvæk er på deres konti.
    Det holdt endda hårdt ( henvendte 3 gange til SAS inden de endelig fik sig taget sammen) at få registeret point'ene for hjemturen da Swiss air havde lavet kludder i bookingen fra SF vis Toronto.
    Jeg er en smule loren overfor EuroBonus, det lader ikke til at deres service virke så godt som andre selskabers, måske er det deres evige jagt på billig IT der er den reelle grund til deres IT problemer. Da CSC kørte deres IT havde jeg aldrig problemer med mine point.
     
  15. bgm

    bgm Nyt medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Jeg har endnu ikke fået mine ungers point fra vores fælles USA tur i 2015 overført (ca. 8000 point) som stadigvæk er på deres konti istedet for på den familiekonto som er oprettet mens det stadigvæk var muligt.
    Selvom jeg løbende har fulgt op med SAS om problemet, sker der ikke en dyt. De henviser til et ny IT system, som nu vist nok snart er på trapperne.
    Er der nogen som også er blevet holdt hen med den undskyldning?
    Er der nogen som har hørt om pointene udløbsdato så bliver forlænget med forsinkelsen, som nu er oppe på mindst 2 år?
    Jeg synes det er utroligt at SAS vil være sig selv bekendt med det informationsniveau!!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,790
    Point:
    113
    Pas på, de ikke forældes inden de kan overføres til din konto
     
  17. bgm

    bgm Nyt medlem

    Beskeder:
    3
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Tak for interessen Henry, din er jo klart større end SAS EB's ;-)
    Jeg har jo intet andet fået at vide (hver gang) end jeg må vente til deres nye IT kommer i drift. Forresten utroligt at SAS vælger en it-leverandør som uprofessionelt leverer et It-system med flere års forsinkelse.
    Jeg er naturligvis også bekymret over hvor længe SAS EB trækker den, for de burde give mig sikkerheden ved at forlænge mine ungers og mine point's udløbstid med den tid hvor de har undladt at følge ønsket om at overføre point'ene til min konto, som famliliekonto'en forskrev var muligt da vi lavede den.
    Forretningsmæssigt er jo også dumt, da vi naturligvis ville bruge pointene til en længe ønsket tur til os alle 4 til Nice, men i stedet vælger vi formodentlig at købe hos et lavprisselskab som f.eks. Norwegian. Underlig måde at drive et loyalitets program på. Måske er den manglende service fordi jeg ikke mere, som du Henry, er VIP medlem, men jeg har dog været EB medlem siden 1994 og bl.a brugt SAS ofte som selskab til og fra London i perioder i forbindelse med et tidl. job;-)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Der er folk der er lykkedes med at ringe til dem og bruge point fra flere konti samtidig for at indløse awards, med henvisning til deres problemer med family pooling. Det er jeg i hvert fald ret sikker på at have læst. Ikke for at forsvare dem, bare some en mulighed :)
    Og med mindre det er nogle dyre dage du vil flyve, så er det ofte begrænset hvor meget værdi du vil få for dine point med awards til Europa!
     
    SophieHendriksen, clager og Henry "Synes godt om dette"
  19. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg ringede til SAS' kundeservice for at høre om jeg kunne bruge point fra flere konti til award tickets. Det kunne jeg godt, og det behøvede ikke at være med begrundelse i "problemer". Det var blot almindelig politik. Men man skal ringe til deres kundeservice og kan ikke booke online.
     
    jtraveler, clager, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side