Er jeres familie-points overført i April? (EuroBonus familiekonto)

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Frequie, 17/4/16.

1. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    301
    "Synes godt om" modtaget:
    441
    Point:
    63
    Skal lige høre om jeg er den eneste med dette problem.

Normalt bliver points overført en gang per måned (vist nok den 8.) når man har en SAS familiekonto. Vores points er dog ikke blevet overført her i April. Selvom SAS meldte ud at det skulle være den sidste overførsel.

Er der nogen der har fået overført familie-points her i April?

2. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,816
    3,205
    Point:
    113
    jep, jeg har fået hele 3.500 point overført!

Frequie "Synes godt om" dette.
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    783
    1,099
    Point:
    93
    Det korte svar: Ja.

Det lidt længere: Kæresten havde en returbillet Moskva- Billund i slutningen af februar. Desværre havde jeg ikke fået registreret hendes EB nummer ved reservationen. Ved hjemturen fik vi registreret hendes EB-nummer ved check in i Billund. Point blev registreret på hendes konto i februar og overført til min konto 8 marts. Udturen måtte vi bede om at få efterregistreret medio marts. Disse kom ind på hendes konto og overført 8 april.

4. PilgrimofScandinavia

PilgrimofScandinavia Medlem

Beskeder:
    45
    57
    Point:
    18
    Har ikke fået overført fra min hustru. Eneste aktivitet var dog forbrug og kvartalsbonus på Nykredit Mastercard som blev voldsomt forsinket i forhold til normalt. Points først krediteret hendes konto ca fredag den 15. trods bogføring ifølge hendes konto pr 5. april. Alligevel altså for sent til overførslen den 8. april

5. Rikke Haugen Olsen

Rikke Haugen Olsen VIP medlem

Beskeder:
    339
    754
    Point:
    93
    Yes. 7.500 :D

PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  6. Kims

Kims Nyt medlem

Beskeder:
    22
    18
    Point:
    3
    Yes, 23.200 indgået 8. april :)

Rikke Haugen Olsen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    301
    441
    Point:
    63
    OK jeg må tage fat i dem - skal ikke snydes for en sidste overførsel nu hvor de har afskaffet Familiekontoen.

Tak for alle jeres svar!

Henry "Synes godt om" dette.
  8. Thomas

Thomas Medlem

Beskeder:
    23
    42
    Point:
    13
    Jeg har lige snakket med SAS, da jeg heller ikke har fået overført point til min familiekonto.

SAS har, efter hvad jeg kan forstå, fejlinformeret om muligheden for at få overført de sidste point til familiekontoen, før den blev lukket i slut marts. SAS-medarbejderen, jeg snakkede med, kunne fortælle, at den nye løsning på den ene eller anden måde vil gøre det muligt at overføre alle tidligere optjente point til en fælles konto. Hvornår det nye system er oppe og køre og de præcise detaljer, kunne han desværre ikke fortælle. Han har selv tidligere fået overført sine forældres point, men de er ikke blevet overført 8. april.

Så til dem, der ikke har fået overført endnu, I må vente til det nye system bliver lanceret.

9. PilgrimofScandinavia

PilgrimofScandinavia Medlem

Beskeder:
    45
    57
    Point:
    18
    Jeg har lige fået overført hustruens extra points fra april og maj. Gør SKIT nogensinde hvad de siger?

Frequie og tbh "Synes godt om" dette.
  10. tbh

Beskeder:
    1,816
    3,205
    Point:
    113
    Jeg har også fået lidt. Skal vist have brokket mig til have brokket mig derhjemme over at de ikke flyver mere, det var ikke mange point jeg fik!

11. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    783
    1,099
    Point:
    93
    Men var sidste overførsel ikke 8. april - eller har jeg misforstået noget?

12. tbh

Beskeder:
    1,816
    3,205
    Point:
    113
    Det var det de havde sagt men "Transfer of points" d. 8. maj kan vist ikke være så meget andet end familiekontoen.

13. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    783
    1,099
    Point:
    93
    Nåja, det er jo ikke første gang SK IT ikke har programmerne færdig til tiden (der har jo også været meget debat om software til opgradering, der ikke var klar). Men denne gang er det så til kundernes fordel;)

14. bgm

bgm Nyt medlem

Beskeder:
    1
    0
    Point:
    1
    Nej jeg har heller ikke fået mine ungers point fra vores fælles USA tur sidste år overført, ca 8000 point som stadigvæk er på deres konti.
    Det holdt endda hårdt ( henvendte 3 gange til SAS inden de endelig fik sig taget sammen) at få registeret point'ene for hjemturen da Swiss air havde lavet kludder i bookingen fra SF vis Toronto.
    Jeg er en smule loren overfor EuroBonus, det lader ikke til at deres service virke så godt som andre selskabers, måske er det deres evige jagt på billig IT der er den reelle grund til deres IT problemer. Da CSC kørte deres IT havde jeg aldrig problemer med mine point.

Del denne side