Erfaringer med SAS Ungdom

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Christianbp17, 3/10/17.

  1. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Hvad er jeres erfaringer med SAS ungdom? Det jeg er mest interesseret i at vide er hvordan point tilskrivningen ændres, hvis den gør. Jeg har set et par router hvor man får fuld antal point, f.eks. HKG og EWR, derfor gik jeg udfra det galte alle router. Det ser dog desværre ikke ud til at passe på en route som f.eks. HND eller PVG, alligelvel kan jeg intet finde om at point optjeningen skulle være nedsat.

    Er der tilfældigvis nogen der har fløjet en af de router som har svaret?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    SAS flyver ikke til HND. Alle ruter giver normal optjening, som de billigste SAS Go billetter i EuroBonus. Longhaul bookes i O, shorthaul i V. Der er mange spændende muligheder :)
     
    Nicoschon, Henry og Peter F. "Synes godt om dette"
  3. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Min fejl, mente selfølgelig NRT :confused: Okay, så man kan altså ikke regne med deres egene beregninger i booking værktøjet? men det var det svar jeg gerne villle høre, så klager ikke:D
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Henry og Christianbp17 "Synes godt om" dette.
  5. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg har fløjet til både NRT, HKG, LAX, SFO, NYC samt intra EU på Ung, og man modtager altid point som SAS Go.

    Flyver altid fra ARN for så er priserne meget billigere, og man kan som regel tilkøbe fri ændring for samme pris som afgang fra CPH når feeder flights også er betalt.

    Ændringspolitikken er så god fordi der ikke er prisdifference, så det er altid gratis hvis der er plads og tager 1 minut via telefon
     
    Christianbp17, Henry og Nicoschon "Synes godt om dette"
  6. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Fedt tip, tak:) Kan se man kan spare omkring 700-800 kr, men hvordan kommer man til ARN uden at bruge de penge man har sparet? :confused:

    Og så kan jeg heller ikke se muligheden for at tilkøbe fri ændring. Hvordan benytter man sig af den?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    upload_2017-10-4_16-52-4.png
    Nederst til højre
     
    SophieHendriksen, Henry og Christianbp17 "Synes godt om dette"
  8. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Som der ses på billedet ovenfor skal det tilvælges. Der er 0 kr i ombooknings gebyr, og jeg har været virkelig overrasket over hvor smertefrit det er gået.

    Sidste gang jeg var afsted flyttede jeg min afgang fra Hongkong fire gange gratis :)
     
    Henry og Christianbp17 "Synes godt om" dette.
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Er ikke helt sikker, men: I dag fik jeg opfattelsen af, at en rejsende skulle dokumentere, at han var under 26. Skal man altid det, når man rejser på ungdomsbilletter?
     
  10. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    I alle de år jeg fløj på ungdomsbilletter husker jeg ikke at være blevet checket hos sas, men ikke længe efter jeg fyldte 26 syntes jeg at fornmme de blev ret strikse med at tjekke det...
    Der var jo også historier, specielt i Norge om at det blev misbrugt. Endda med en der blev dømt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    1,172
    Point:
    93
    Det er hit og miss. Det virker som de laver stik-prøver. Da jeg fløj til Aalborg med dem, fik jeg den dårlig "beep" lyd da jeg boarded, da gate medarbejderen skulle tjekke om jeg var under 26. Men da jeg fløj hjem fra Helsinki via Stockholm, blev jeg ikke bedt om at vise noget :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side