Så er erstatningsflyet for LN-RKP eller "Den Grimme Ælling" ved at være klar til levering. Tidligere på ugen havde den et såkaldt Customer Acceptance Flight og i dag er den igen (lige nu) ud på en tur: Se mere om status på denne og andre Airbus fly her: https://aibfamily.flights/A330/1928 Hvornår tror I at RKP har haft sin sidste aktive tur?
Mon ikke SAS beholder gammeltøs over sommeren, så de har et erstatningsfly hvis en bagagevogn el. lige kysser en af de andre A330/A340'ere!?
Minder mig om et møde i vores beboerforening. Et par naboer ville gerne have skiftet vores 3 vaskemaskiner i kælderen. Der var mange begrundelser: Maskinerne var gamle, vaskede ikke ordentligt, brugte for meget elektricitet og vand o.s.v. Efter en lang diskussion, blev vi enige om at få nye vaskemaskiner. Og så kom forslaget: Lad os beholde de gamle maskiner som reserve
Legends never die Det ville være på sin plads at få udfaset Chileneren, men hvornår det sker tør jeg ikke gætte på. Bedst som man troede den havde fløjet sin sidste tur, så sidder man pludselig ombord på denne
Servicemeddelelse til Beijing rejsende på onsdag. I følge Björn pilots Instagram opslag skal han flyve reservemaskinen til Beijing på onsdag.
SK995 på onsdag er 'normal konfiguration' (jf expertflyer seatmap). Derimod skal RKP flyve SK927 på torsdag til Boston (jf expertflyer seatmap).Det bliver en større forsinkelse på Boston, hvis den skal vente på 996 kommer hjem
SAS' nye 330'er med reg SE-REH har været på sin 6. testflyvning, som samtidig udgjorde den 3. customer acceptance flight. Der bør vel kun være én, så lidt pudsigt. Håber snart de får den hjem.
Jeg håber dette er rigtigt, da jeg vel så slipper for LN-RKP på CPH-Dulles på fredag. Hvor meget kan man stole på experflyer har ret?
Jeg tænker du kan stole på at det er den nuværende plan lige indtil du sidder i flyet og opdager planen var lavet om.
Den gode arbejdshest fortsætter. Når den returnerer fra HKG tirsdag morgen, skal den lige sunde sig lidt, inden den om aftenen sætter næsen mod PVG som 997.