Så kommer der en spændende kampagne omkring EuroBonus point. Der kan optjenes op til 20.000 ekstra EuroBonus point i løbet af marts måned. Læs om den her: https://insideflyer.dk/eurobonus-march-madness-optjen-20-000-ekstra-point-paa-shopping/ Denne tråd skal bruges til at komme med gode tips og tricks til hvordan de 20.000 ekstra EuroBonus point kan optjenes. Kampagnen starter officielt på mandag den 2. marts 2020.
"Kampagnen er gyldig for de første 200 medlemmer der gennemfører 10 transaktioner hos 10 partnere" - og kampagnen kører i DK, SE & NO.... Det har man jo ingen chance for at vide om man når. Derudover som altid med noget relateret til SAS 100 DKK/SEK/NOK.... Det bliver et nej tak herfra.
Nu ved jeg, hvorfor kampagnen hedder ".... Madness" I realiteten skal jeg jo sidde klar ved midnatstid - og ellers bare shoppe løs i diverse web-butikker. Er jeg heldig, har jeg lavet 10 handler hurtigere end Ola Nordmand, Gustaf Svenson og dedikerede læsere i denne tråd. Det gider jeg altså ikke bruge min tid på. Jeg er ret sikker på, at de 200 personer er fundet inden vi starter på arbejdet d. 2. marts om morgenen.
Tarveligt at få folk til at bruge penge i blinde, for at opnå en ekstra bonus, som de ingen chance har for at udregne om det får.
En lidt “unfair” kampagne som kan give lange næser til de folk som går efter en solid bonus, men som er nummer 201 og fremefter. Man står uden nogen jordisk chance for at vide om de allerede har passeret de 200 som er max Det bliver et stort nej tak herfra!!!
Det er en ommer. Hold kæft de vilkår pisser mig af. Vil de gerne have jeg handler i 20 af deres butikker i marts eller ej? Med min successrate med overhovedet at få tilskrevet point ved shopping, så bliver det noget nær umuligt.
Det er lige før jeg vil kalde det falsk markedsføring. Der er jo ikke tale om en kampagne - det er en købsbetinget konkurrence.
Hvor kommer denne kampagne fra? Jeg undrer mig over at jeg ikke kan finde information om den andre steder end jer på IF? Er der nogen der har fået en mail om den?
Vi fik en heads op på den fra dem som holder kampagnen. Da vi er det største site for Frequent Flyers og især EuroBonus folk, så får vi adgang til disse ting før andre. Så I får en fordel kontra andre der ikke kigger med her. Men enig i at det kan være svært - men tror ikke på der er 200 der sidder og venter til 00:01 og så køber løs. Tænker den godt kan hentes hjem hvis man har en plan for det. Men er glad for den feedback I kommer med. Det kan da bruges til noget konstruktivt.
Er kravet mon køb hos 10 forskellige partnere eller kan det være den samme man køber hos 10 gange? Synes jeg ikke fremgår helt klart.
Kampagnen er gyldig for de første 200 medlemmer der gennemfører 10 transaktioner hos 10 partnere Det læser jeg som 10 forskellige partnere
Det ville have været en god og sjov kampagne hvis der ikke havde været max på 200. Det bliver også nej tak herfra
Kan bekræfte det er 10 forskellige - jeg var også klar på at lave 10 hurtige enkeltkøb et sted og så var færdig efter 10 minutter
Hvem er det som holder kampagnen da? Det undrer mig at der ikke er udsendt nogen info omkring dette, men at man i stedet skal læse om kampagnen andetsteds. Som jeg forstår det, så vil man ikke have en jordisk chance for at se om man er løbende stadig er blandt de 200 eller ej. Grænsen på de 200 synes jeg også er urimelig - især når man ikke kan følge med. Savner virkelig gennemsigtighed og info fra dem som afholder kampagnen (SAS/MasterCard?)
Rutineret Hvad købte du/hvor billigt slap du for de 20k point? Overvejede at lave samme nummer, men orkede ikke at undersøge hvad der var mest fordelagtigt at handle... Edit: Ah læste vist forkert. Du besluttede at lade være?
Jeg undrer mig da også over, at der overhovedet ikke er kommet nogen information fra EuroBonus. Kampagnen har trods alt være i gang et lille halvt døgn. Så jeg har fået den slemme bagtanke: De vil i praksis tjekke, om InsideFlyer har gennemslagskraft - og hvad man får ud af at kommunikere gennem IF. Det kan jeg kun være helt enig i. Man burde som minimum have haft en tilmeldingsprocedure, hvor man løbende opdaterede antal tilmeldte. Og så har man slet ingen muighed for at vurdere, hvor tæt man er på, at kampagnen lukkes. Måske skulle det også meldes ud (men det kræver, at point registreres real time). Alternativt kunne man have kampagnen åben i et, to eller 3 døgn. Og så melde ud: Vi har 10 millioner EuroBonus point som deles ligeligt mellem alle, som har haft mindst 10 handler hos mindst 10 forskellige partnere i kampagneperioden (med et max på 10.000 EuroBonus point).
Det er slet ikke umuligt at lave 10 handler hos 10 partnere over et døgns tid. Jeg tror, at mange undervurdere, hvor let det er. En tur med Dantaxi, lidt vin hos Vinspecialisten, en frokost på Mash, the hos Perch, smykker hos Vibholm, læsestof hos Bog & Ide, udstyr hos sportsmaster og et par gavekort. Så er den hjemme. Men jeg savner stadig en klar definition af, hvor man skal købe. Et par konkrete spørgsmål: Tæller en flyrejse hos SAS også med? Og hvad med et køb på SASEuroBonus Mastercard. Og hvad, hvis man køber hos flere forretninger i samme kæde. Er det så samme eller forskellige partnere (eksempelvis 2 forskellige Mash restauranter) Hvis vi havde en challenge for en week-end (fredag til søndag), så var jeg helt sikkert med.
Tager man pernittengrynbrillerne på, kan det også læses som '10 transaktioner hos hver af de 10 partnere', men det er trods alt nok ikke meningen. "10 transaktioner, fordelt på 10 partnere" ville være mere entydigt.