Ret god gennemgang af programmets muligheder, synes jeg, som kan være nyttig hvis man overvejer at samle point med Eurobonus. https://travel-dealz.eu/blog/eurobonus-hints/ Godt Nytår til alle!
Nogen der ved om det stadig kan lade sig gøre med at se de videoer? Fandt dette link, men kan ikke få det til at fungere. https://loyaltylobby.com/2012/07/18...bonus-points-for-watching-videos-taking-quiz/
Det ser ud til at SAS har ændret har lavet om på lay out af deres Eurobonus afsnit på hjemmesiden. Jeg er simpelhent ude af stand til at find en optjeningstabel på rejser med SAS. Det er fra andre selskaber og en masse inklusive tabeller om brug af point, men ikke optjening af point på SAS flyvninger. Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg har nu søgt i et kvarters tid - uden resultat. Så det eneste jeg kan foreslå er: Book en billet. Så kommer pointene frem, når du vælger billettype.
Jeg fandt disse to billeder via google, som vist nok er nogenlunde up-to-date, såvidt jeg kan se i hvert fald. Men ja, for at være helt sikker ville jeg nok finde pointene via bookingsiden. EDIT: Kilde: https://loyaltylobby.com/2018/10/01...-rates-by-up-to-95-effective-december-1-2018/
Den kan også findes her: https://www.flysas.com/en/eurobonus/partners/airlines/scandinavian-airlines/ Har den i øvrigt ikke ændret sig? Var Litauen, Finland og Estland en del af "Norden" før?
Jeg så frem til at læse en mail, jeg lige har modtaget fra EuroBonus. Overskriften er: Welcome to another year as a SAS EuroBonus member! Nu skulle jeg lige læse, de gode nyheder: Hvad vil erstatte den årlige gave til diamantmedlemmer? Hvad sker der med Fly premium på mastercardet? Hvad sker dér i øvrigt nu? Jeg blev dog noget skuffet over indholdet. Mailen skyldes åbenbart alene, at mit optjeningsår udløb ved udgangen af april. Og nu, næsten 2½ måned inde i mit nye optjeningsår, synes EuroBonus, at jeg fortjener en hilsen. Hi Henry We’re so happy to welcome you to a new year as a member in SAS EuroBonus, with all that it entails of benefits that make your travels more comfortable. Your current membership qualification period is stated on your EuroBonus profile. As a part of our sustainability initiatives, we’re no longer sending out physical membership cards. Instead, your new membership card is available digitally in our SAS App. If you prefer to receive a physical card, simply log in and order one through your EuroBonus pages. Remember, you can connect your EuroBonus number to an optional credit card. This way, you’ll automatically earn points every time you pay with the card at our affiliated partners, stores and restaurants. We wish you many great trips as a EuroBonus-member in the future! Best wishes from SAS EuroBonus TRAVELERS GET MORE