Eurobonus Overblik

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af T4L, 2/1/20.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    Kenneth K, Ulrik, CHIP og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Det ser ud til at SAS har ændret har lavet om på lay out af deres Eurobonus afsnit på hjemmesiden. Jeg er simpelhent ude af stand til at find en optjeningstabel på rejser med SAS. Det er fra andre selskaber og en masse inklusive tabeller om brug af point, men ikke optjening af point på SAS flyvninger. Er der nogen der kan hjælpe?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg har nu søgt i et kvarters tid - uden resultat.

    Så det eneste jeg kan foreslå er: Book en billet. Så kommer pointene frem, når du vælger billettype.
     
  5. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Det er også den konklussion jeg er nået frem til. Tak for hjælpen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    867
    "Synes godt om" modtaget:
    2,549
    Point:
    93
    Jeg fandt disse to billeder via google, som vist nok er nogenlunde up-to-date, såvidt jeg kan se i hvert fald. Men ja, for at være helt sikker ville jeg nok finde pointene via bookingsiden.
    [​IMG]
    [​IMG]
    EDIT: Kilde: https://loyaltylobby.com/2018/10/01...-rates-by-up-to-95-effective-december-1-2018/
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    RasmusH og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Jeg så frem til at læse en mail, jeg lige har modtaget fra EuroBonus. Overskriften er: Welcome to another year as a SAS EuroBonus member!

    Nu skulle jeg lige læse, de gode nyheder: Hvad vil erstatte den årlige gave til diamantmedlemmer? Hvad sker der med Fly premium på mastercardet? Hvad sker dér i øvrigt nu?

    Jeg blev dog noget skuffet over indholdet. Mailen skyldes åbenbart alene, at mit optjeningsår udløb ved udgangen af april. Og nu, næsten 2½ måned inde i mit nye optjeningsår, synes EuroBonus, at jeg fortjener en hilsen.

    Hi Henry

    We’re so happy to welcome you to a new year as a member in SAS EuroBonus, with all that it entails of benefits that make your travels more comfortable. Your current membership qualification period is stated on your EuroBonus profile.

    As a part of our sustainability initiatives, we’re no longer sending out physical membership cards. Instead, your new membership card is available digitally in our SAS App.

    If you prefer to receive a physical card, simply log in and order one through your EuroBonus pages.

    Remember, you can connect your EuroBonus number to an optional credit card. This way, you’ll automatically earn points every time you pay with the card at our affiliated partners, stores and restaurants.

    We wish you many great trips as a EuroBonus-member in the future!

    Best wishes from SAS EuroBonus
    TRAVELERS GET MORE
     
    PENSIONISTEN, asf og CHIP "Synes godt om dette"

Del denne side