Jeg var for nyelig med Egyptair til BKK på hhv Z og J klasse. I følge SAS hjemmeside burde det give bonus point, men efter ikke at have modtaget dem efter et par måneder sendte jeg en mail til SAS efter registrering. Efter et par uger fik jeg afslag uden begrundelse. Jeg ved det var en billig billet (ca 10.000 dkk) men på billetten stod der J og Z klasse og de burde give point. Jeg har nu sendt min request igen med henvisning til deres egen hjemmeside. Har I nogen tips til hvad jeg ellers kan gøre? Har prøvet at ringe men uden held da de bare henviser til mail adresse.
Jeg har desværre ikke meget at bidrage med...end hold på din sag. Jeg havde engang held til at få lidt hjælp i loungen i CPH (jeg er EBG) vedr. manglende points. De kopierede mine boarding kort og faxeded dem til et eller andet kontor og få dage senere havde jeg mine points på kontoen. Det var dog points for en SK flyvning.
@Per Villemoes - du har checket den her side hos Egypt Air ikke? http://www.egyptairplus.com/MS_Member_WebSite/frequent.jsp?code=EarnCalculator&lang=en og sammenholdt den med den her side hos SAS?: http://www.flysas.com/en/EuroBonus/Earn-points/airlines/Egypt-Air/?NSSEXC=true Kan se, at dine klasser som du nævner bør give point, så det er vel at holde fast i sagen? -og måske scanne og vedlægge billetklasserne ind fra din billet når du skriver til dem igen, hvis det kan lade sig gøre?