Eurobonus points på køb af mobil, Call Me?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af mdk, 19/3/17.

  1. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Er der nogle der har erfaringer med at købe en mobil hos Call Me, med SAS aftalen, hvor man får 1 EB point pr. krone?

    - Jeg er i tvivl om det kun er på abb. prisen, eller om jeg også får points ved køb af mobil hos Call Me.

    https://www.callme.dk/eurobonus3
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har ikke købt mobil hos dem, men de plejede at give er fast beløb for visse mobiler når man købte dem, det ser det ikke ud til at de gør længere. Så jeg desværre ved ikke noget, men min erfaring er at med abonnement kunne det ikke betale sig med Eurobonus i forhold til f.eks. Forbrugsforeningens aftale da de skiftede væk fra deres Sign Up bonus.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Jeg har købt en telefon derinde gennem Eurobonus, som jeg fik 5000 point for. Det er ca. 1,5 år siden. Ser ikke ud til, at det tilbydes mere, kun point for abonnement.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Flyvefisken

    Flyvefisken VIP medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    293
    Point:
    53
    Jeg har abb gennem dem med eurobonus. Det er kun selve regningen du for point for. Da jeg bor i grænselandet, valgte jeg just like home europe til Dkr 178,- om måneden, hvilket sikrer mig et minimum af 178 point for en tlf jeg skulle have under alle omstændigheder. Det er Telias net i Danmark men den går på Telekom i det tyske net og indtil videre har alt fungeret upåklageligt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side