EWR netop nu

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 21/1/15.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Ville bare poste et billede her fra Newark. Er det ikke usædvanligt, at der er to SAS-fly herovre samtidig?
     

    Attached Files:

  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    De flyver jo både til CPH, OSL og ARN...
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er vel meget normalt. EWR er vel ofte der de roterer flyene mellem de skandinaviske baser.
     
  4. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
  5. AlexP

    AlexP Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Haløj,

    SAS har 3 afgange fra EWR til henholdsvis Oslo, Stockholm og København indenfor et par timer - så der står nok op til 3 flyvere normalt ;o)

    Jeg var iøvrigt med HiFly flyet hjem i søndags fra EWR - må nok erkende at jeg ikke var synderligt imponeret over flyet og så var det også næsten 4 timer forsinket ud af EWR pga. catering?? (fik vi at vide)
    Havde jeg vidst at vi frit kunne ombooke til dagen efter - så havde vi også valgt at gøre det...

    Eneste positive var, at der en del ledige pladser på flyet, hvilket gjorde det lidt nemmere at sove sig igennem det...

    Mvh
    Alex
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    HiFly er sjældent nogen god løsning - altså lige udover at det er sidste alternativ inden aflysning. Desværre er der ganske begrænset adgang til ledige langrutefly med kort varsel, så alternativer er begrænsede. Et have et eksternt flyselskab til at flyve for sig og opretholde et cateringkoncept, som crew aldrig har prøvet og ikke kender - bliver sjældent perfekt. Jeg forstår dog ikke hvorfor HiFly ikke får flyet i lift bedre stand indvendigt.

    Hvordan var det med underholdningsysstemet? Var der indhold i det?
     
  7. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Flemming Poulsen - haha, hvorfor bruge penge på, at shine flyet op, når SAS og Norwegian bliver ved med at købe deres service?? - det er da det der hedder en malkemaskine :)

    Men er der ikke forskel? Norwegian lejer det med Portugisisk personale og SAS med Skandinavisk crew? - tror ikke det er sådan, tror man lejer et fly med personale eller?
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Både SAS og DY havde portugisisk crew. SAS havde 2 af deres egne med ombord for at hjælpe til.

    Om DY havde det ved jeg ikke
     
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Korttidsleje er så godt som altid indlejet med crew pga ratings. SK crew må f.eks. ikke flyve på et andet AOC
     
  10. AlexP

    AlexP Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    7
    Point:
    3
    Nix - kun oversigts kort og kamera...
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side