Få 3.832 EB Point, 10 GB data og 1 måneds ViaPlay med Telenor for 149 kr.

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Christianbp17, 16/9/17.

  1. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Jeg opdagede at der inde på "Shop and Earn points" portalen var kommet nogle nye samarbejdspartnere til. Herunder er Telenor, som tilbyder nye kunder 3.832 EB point for at oprette sig. Det billigste abonnent Telenor har er et til 149 kr. som giver 10 GB data, samt ViaPlay adgang i 1 måned. Der er ingen binding, opstartsgebyr eller lign. Derfor kan man score en relativt god value ved at købe en måneds abonnent og derefter annullere det bagefter.

    Hvad tænker i om tilbudet?
     
    Henrik Olsen, tbh, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    3 er også kommet på listen. Så det er bare med at skifte ;)
     
    Henry og Christianbp17 "Synes godt om" dette.
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Opsigelsesperioden er 30 dage, så man skal vel reelt opsige det med det samme?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Ja, efter min forståelse så burde det være muligt.
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Telmore er også på listen. Dog kun 2.226 point.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Husk dog på, at points kan være op til 8 uger om at komme på kontoen. Og lur mig om ikke der et sted i betingelserne står, at kundeforholdet skal bestå - måske endda uopsagto_O - på tilskrivningstidspunktet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Ærgrer mig lidt gul og grøn over jeg ikke havde opdaget det da jeg for tre uger siden oprettede et nyt abb. hos både 3 og Telenor.

    - 3 har pt. tilbud på Huawei mobiler, P10 lite kunne tidligere købes til en mindstepris på 1.000 inkl. 6 måneders abb. Det er meget billigt, og telefonen kan sælges for minimum 900 kr. Så har man 6 måneders abb. til en flad hund! (Ved ikke om de stadigt har tilbudet)
     
    Michael Wahl, Ali Taran, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Den er desværre væk - jeg havde ellers overvejet at købe en backup telefon...

    Faktisk købte jeg en til mit påhæng, fik konverteret et 3 delingsabonnement til 70 kr/månede til det krævede, til 150 kr, så den reelle pris var 100 kr 'forlængelsesgebyr' + 80*6 = 580 DKK. Det gik dog ikke helt uden problemer. I 3 butikken fortalte de at dette tilbud var til helt nye kunder, så det kunne jeg ikke få. Jeg ringede ind til 3 kundeservice og det kunne de ikke forstå og de fik lov at snakke med den butiksansatte der, foran mig, fortalte at de havde ikke så mange på lager og de ville ikke få nye så dem ville de ikke af med. o_O
    Heldigvis fik kundeservice medarbejderen på en eller anden måde forklaret at det skulle de, hvilket den butiksansatte ikke var så glad for men gik med til i sidste ende... Men så måtte jeg heller ikke fortælle nogen at jeg havde fået den der... (3 Waterfront, Hellerup :oops:).
    Jeg er kæmpe fan af det produkt 3 leverer og deres kundeservice er ofte god, men der er nogle brodne kar!
     
    mhsalv, PENSIONISTEN, banditten og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Mange tak for et kongetip! Jeg har været ved at gå til i stress over at finde ca. 5000 point for at ramme Mastercard Fly Premium 200.000+ inden udgangen af september. Jeg bestilte i dag et Telenor abonnement til min datter (hun skulle alligevel skifte abonnement) og en måltidskasse fra Simple Feast. 2 timer efter bestilling fik jeg mail fra SAS, at nu er pointene overført til min konto - og ganske rigtigt, så melder Mastercard app'en, at jeg nu er i Business Class Heaven :)
     
    mhsalv, Michael Wahl, Calle77 og 11 andre "Synes godt om" dette.
  11. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93

    stærkt.. tilykke :) Jeg må lige vente en måned eller to endnu.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Forstår jeg det korrekt? Fik du sat pointene ind på din konto efter 2 timer? Min oplevelse er at det tager mindst et par dage.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Jeps - der stod at det kunne tage 8 uger, da jeg bestilte - men pointene røg ind på kontoen hos SAS 2 timer efter bestilling. Alt sammen bekræftet pr mail.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Christianbp17

    Christianbp17 VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    272
    Point:
    53
    Imponerende! Har jeg ikke oplevet før. Hvad brugte du af internetbrowser?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    IE i Windows 10
     
    Henry og Christianbp17 "Synes godt om" dette.
  16. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    De kan godt være fremme i skoene. Jeg kan huske at jeg fik point indenfor få timer ved seneste Mofibo-kampagne.
     
    mhsalv, Christianbp17 og Henry "Synes godt om dette"
  17. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    For ikke at spørge dumt forsøgte jeg lige at læse om det, men må erkende at det jeg læste gør at jeg må spørge dumt.

    Ved 200.000 EB så bestiller man en rejse med sine SAS rubler, man bestiller en SAS Go også flyver man plus eller biz - hvordan sørge man får det bliver biz kontra plus?

    For så kunne det da være man skulle bruge det så primær kontra BA og Norwegian da de jo "kun" belønner med "point".

    Og hvorfor jeg spørger dumt, her er lidt af det de skriver om EB Mastercard:

    "Op til 12.000 årlige point der kan forhøje dit EuroBonus-niveau"

    og så kontra:

    "[..]og de 1.000 månedlige point, som kan forhøje dit EuroBonus-niveau, medregnes ikke i saldoen"

    De forhøjer men ikke alligevel.

    "I rejser på SAS Plus eller SAS Business og får adgang til Fast Track, SAS-lounges og meget mere - men betaler kun for SAS Go."

    Plus eller biz, det vil sige Plus og kun hvis der er fejl i systemet biz?

    Og nej der findes ikke dumme spørgsmål kun dumme mennesker, så venligst gør mig mindre dum :p:cool::D
     
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,776
    Point:
    113
    Du kommer ind på 2 forskellige emner:

    Status:
    Hvis du har et SAS EuroBonus Mastercard Premium - og bruger det hver måned, reduceres kravet til optjening med 12.000 point per år, d.v.s. en optjening på:
    • 8.000 basispoint giver sølvkort
    • 33.000 basispoint giver guldkort
    • 78.000 basispoint giver diamant kort
    Rent teknisk indgår disse 12.000 point som point, der giver status, men ikke kan bruges til at købe rejser for.


    Pris på bonusrejser:
    Du kan købe bonusrejser på plus eller business til go-priser, hvis du i løbet af et år har optjent et vist antal eurobonus point (basis + ekstra). En optjening på mindst:
    • 50.000 point giver dig ret til at købe bonusrejser med SAS på plus i europa til go-priser
    • 100.000 point giver dig ret til at købe bonusrejser med SAS på plus i hele verden til go-priser
    • 200.000 point giver dig ret til at købe bonusrejser med SAS på busines i hele verden til go-priser
    I dette regnestykke tæller de 12.000 point ikke med.

    Se detaljerne her:https://saseurobonusmastercard.dk/kortene/korttjeneste/fly-premium/
     
    mhsalv, Michael Wahl, clager og 8 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side