FB reward ticket booking: tricks?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Fribytter, 24/10/19.

  1. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    174
    "Synes godt om" modtaget:
    516
    Point:
    93
    Hej alle,

    måske nogle af jer kan hjælpe.

    Søger at booke en reward ticket ved Flying Blue (KLM/AF) enten gennem klm.com, AF etc. men jeg støder på følgende udfordringer:

    - tilgengælige billetter dukker op og forsvinder igen, på forskellige tider af døgnet. Jeg tjekkede i går for den 11. Nov for BOS - TPA om formiddagen (ET), ingen billetter, og så igen om aftenen, hér var der så en afgang. Her til formiddag er de igen væk...
    - kalender funktionen fungerer hverken på AF (loader uden at der sker noget i +10 min), eller KLM; får altid "no flights available in that period", når jeg vælger "choose flights around this date". Når jeg vælger specifikke dage i samme måned, får jeg ok med hits.

    Andre der har haft samme udfordringer? Og måske har nogle tricks de vil dele ud af?

    Mange tak...
     
    Henrik Olsen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    @Erwin Lansing - er det noget du kender til?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Jeg må indrømme, at jeg aldrig har købt bonusbilletter. Der har, nok ikke et ukendt fænomen, aldrig været de rigtige priser på de rigtige ruter på de rigtige tidspunkter.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,382
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Hvad bruger du så alle dine point til?
     
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    jeg venter stadig på det rigtige tilbud, eller endnu mere sjælden, den rigtige upgrade. Husk at, i modsætning til andre programmer, udløber point ikke i Flying Blue, så længe man flyver mindt en gang om året.
     
    Henry og Nj4220 "Synes godt om" dette.
  6. Fribytter

    Fribytter VIP medlem

    Beskeder:
    174
    "Synes godt om" modtaget:
    516
    Point:
    93
    Efter mange lange samtaler med FB, ser det ud til at man ikke kan book Delta biletter (måske kun midlertidigt) som reward. De står til at være available i Amadeus, men når kundeservice prøver at booke dem, får de fejl. Har ikke prøver andre carriers, men det er interessant, hvis man ikke kan booke andre end KLM/AF. Det er jo netop dét de slår sig på...
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side