Flying Blue forlænger medlemsstats yderlige et år

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 10/11/20.

Tags:
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Air France & KLM tager igen teten og forlænger deres medlemmers status med yderligt et år:

    56A81C76-BE34-432C-AE63-229065689AEB.jpeg

    Jeg er desværre kun sølvmedlem, men det har helt sikkert en høj værdi for de som har Guld status. Det får mig til at overveje klart at forsætte at flyve med Air France & KLM.

    Hvad tænker I?

    Tror I at SAS følger med?
     
    PENSIONISTEN, Offlyer, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    "Desværre" løber min statusperiode til maj. Heller ikke denne gang får jeg gavn af "hjælpepakken" :-(
     
    PENSIONISTEN, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det skal også sige at dette ikke er en helt ny nyhed. Det var det Flying Blue meldte ud tidligere og blot eksekverer på.

    Men Flying Blue skriver selv at de vurdere udviklingen og derfor er det meget tænkeligt at slutperioden til februar 2021 bliver flyttet længere ud.
     
    PENSIONISTEN, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Oh vent. Det er jo ikke nyt. Din statusperiode må falde i de "rigtige" måneder, men det først nu er blevet gennemført på din konto. Det er hjælpepakken som blev annonceret helt tilbage i april: "alle kunder der har en kvalifikationsperiode, der slutter mellem Marts 2020 og Februar 2021, får forlænget deres status med et år."
     
    PENSIONISTEN, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Det er også det, de har fortalt mig tidligere. Selvom der nu, måske, er fundet en vaccine, ser udsigterne rejser på samme niveau som tidligere stadig ud til at have lange udsigter, og i hvert fald længere end første halvår 2021. Jeg er heller ikke bekymret endnu, men det ville være rart med klarhed allerede nu.
     
    PENSIONISTEN, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Der var et platinum medlem som på IF Instagramkontoen skrev at "han ikke havde læst noget om det" som gjorde mig opmærksom på at det ikke var nyt - men bare den nuværende plan de eksekverer på.
     
    PENSIONISTEN, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  7. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Ca. samme diskussion i det hollandske forum: en poster en kopi af mailen, en anden kommenterer, at det ikke er nyt :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Ordlyden i mailen var også lidt skæv med at dit medlemsskab forlænges 12 måneder "as of February 2021". Det var det som jeg så som en ny forlængelse for alle.
    Nå ja - det er ikke let at huske på alle nyheder om bonusprogrammerne i denne tid. De ændrer sig jo løbende. Men tror forsat på at vi snart ser en "2. bølge" her også.
     
    PENSIONISTEN, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg har for længe siden foreslået SAS at man over en længere periode tilbyder køb af billetter med dobbelte STATUS point (såfremt SAS ikke tilbyder sine Bonus-. medlemmer endnu 1 års forlængelse af status).
    Jeg føler at tilbagemeldingen var pæn positiv : man ligger på spring samt overvejer mange muligheder ind i det nye år. Jeg tror, uden overhovedet at vide det, at blandt disse muligheder ligger endnu en forlængelse. Jeg er fortrøstningsfuld. Konkurrence er så ubarmhjertig hård, at SAS simpelthen er tvunget til det.
     
    Henrik Olsen, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Jeg tænker du har ret i at SAS bliver nød til det - vi er ikke kommet igang endnu med at rejse og derfor har alle mistet et år.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,777
    Point:
    113
    Der er jo mange muligheder for at hjælpe medlemmerne til at beholde status. SAS kunne jo også vælge at sælge statuspoint eller give ekstra mange basispoint til dem, som rejser. Det ville i det mindste give penge i kassen.
     
    PENSIONISTEN og Bekgaard "Synes godt om" dette.
  12. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Det er vist ikke muligt at købe bonuspoint i øjeblikket (http://points.flysas.com/), men det kunne da være et interessant bud.
    Som jeg husker det, så kostede basispoint 1 kr og ekstrapoint 0,10 kr.
    Så hvis man vil ‘købe’ et guldkort, koster det 45.000 kr.

    Det kan formegentligt også opnås ved at købe 100.000 aktier, hvilket i dag koster ca. 85.000 kr.
    Så får man ikke 45.000 point at flyve for, men muligheden for et årligt guldkort.

    Spændende at se, hvad de vil gøre, for at få de loyale kunder tilbage i flyene, når de begynder at flyve igen.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side