Flyselskaber med rabat til visse kundegrupper

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af PeterA, 2/7/15.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Kunne ikke lige finde en tilsvarende tråd og opretter derfor en ny.

    Denne tråd er dedikeret til information omkring flyselskaber der giver særlig rabat til visse kundegrupper - ex. studerende, infants, pensionister, folk med handicap mv. Derfor ikke lige relevant for alle her.

    Skulle booke en billet med Turkish og besluttede mig for først lige at søge efter om der mon var nogle promo-codes ude på nettet. Istedet røg jeg ind på en FAQ-side på Turkishairlines.com om discounts.

    Her fandt jeg ud af, at der under visse forudsætninger bl.a. gives rabat på internationale flyvninger til folk med handicap - hele 25%. I og med, at jeg har et handicap tænkte jeg, at det var værd at undersøge nærmere. Ringede derfor til dem og det kunne bestemt lade sig gøre mod dokumentation, som blandt andet kan sendes på mail til nærmeste billetkontor. Eneste minus er, at bestilling via telefon eller billetkontor udløser et service charge på 240 DKK (her skal SAS have ros, da de typisk ikke kræver servicegebyr, hvis deres website ikke giver mulighed for selv-betjening). Det giver derfor først rigtig mening på de lidt dyrere billetter - altså en returbillet til Asien i en booking-klasse der udløser fuld mileage.

    Således lykkedes det mig at få en billet i en E-bookingklasse (100 % optjening) til en rimelig pris.

    Se nærmere her:
    http://www.turkishairlines.com/en-i...equently-asked-questions/rezervation/discount

    Tænker vi nedenfor kunne poste følgende info:
    Flyselskab
    Kundegruppe og rabat
    Vilkår
    Link til info
     
    Senest redigeret: 2/7/15
    RasmusP, tbh, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side