Forudbestilling af Mad

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af T4L, 30/6/22.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,449
    Point:
    113
    I næste uge skal jeg flyve CDG-BOS med Air France i business klasse. Man har mulighed for at forudbestille sin mad online. Det synes jeg er super! Specielt når man sidder i sidste business række. Tingene bliver hurtig udsolgt nu i dagene. :rolleyes:
    Der var fire valgmuligheder:
    Screenshot 2022-06-29 at 19.33.31.png

    Nu kan I gætte hvilken mad jeg valgte. ;) Obs! Billederne har ikke noget at gøre med beskrivelsen.

    I eftermiddag skal jeg til Madrid med Iberia. For et par minutter siden tikkede der en email ind, at man kan forudbestille sin mad. Men det skal gøres mindst 8 timer inden. Det kunne de da godt have sagt noget før! o_O
     
    Erwin Lansing, THammer, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    527
    "Synes godt om" modtaget:
    1,841
    Point:
    93
    Hvis det var mig, så havde jeg taget "Red Meat Dish" eller "Fish", men det afhænger jo selvfølgelig lidt af, hvad man lige er til. Og rigtig fin service af Air France at være ude og spørge i lidt god tid (så kan de jo også nå at planlægge hvor mange menuer de skal have klar), så det kunne Iberia da godt lære noget af. Forvent at få serveret tapas som minimum :p
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,183
    "Synes godt om" modtaget:
    6,449
    Point:
    113
    Jeg kan godt lide at blive overrasket når jeg er kommet i luften :) men det er jo netop, så passagererne har større chance for at få den mad, de gerne vil spise, og samtidig bliver det også fremhævet som et sustainability tiltag med mindre mad, der skal smides ud, og færre kg, der skal tages med i luften.
     
    T4L, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side