Frieri

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af E02zar, 4/7/19.

  1. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Hej alle sammen.

    Min kæreste og jeg skal til Singapore og Phuket til marts, og min plan er at jeg vil fri på Phuket.
    Jeg har selv prøvet at sidde og finde ud af det perfekte frieri, omgivelser, wow-factor osv, men jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer, oplevelser eller anbefalinger til en uforglemsom oplevelse.

    Indtil videre har jeg planlagt følgende:

    - Afhentening i privat bil
    - Indtjekning kl 12.00 på Banyan Tree i privat pool villa
    https://www.booking.com/hotel/th/banyan-tree-spa-sanctuary.da.html
    - Par-massage/treatment kl 14.00
    - Afternoontea kl 16.00
    - Middag på deres lagune kl 18-21 (med lanterne som sendes op i luften - her vil jeg stille spørgsmålet)
    https://www.banyantree.com/en/thailand/phuket/dining/dinner-of-the-senses
    - Retur til den private villa kl 21-22 hvor der er champagne, chokolade, frugt olign.
    - Morgenmad dagen efter kl 8.30 (her har de et tilvalg hvor man spiser morgenmaden i sin private pool)
    - Pas-massage kl 10.00
    - Udtjekning kl 12.00

    Jeg er ellers lidt på bar-bund, og har googlet en masse om Phuket og muligheder, men har ikke rigtig kunne finde noget - så hvis der er nogen der ved noget eller har anbefalinger, så må I meget gerne komme med råd olign.

    På forhånd tak
     

    Attached Files:

    Nielspg, Beaglen, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,777
    Point:
    113
    Det lyder rigtigt lækkert.

    Og lægger vel også niveauet for bryllupsrejsen :eek:. Vil du have tips til den med det sammen - eller kan vi se frem til en ny tråd?;)
     
    Nielspg, Beaglen, MaleneChristensen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Men det er da godt nok langtidsplanlægning så det vil noget... frierfærd planlagt 9 måneder i forvejen. o_O

    Du risikerer at hun spørger længe inden, og så skal du til at forklare dit "skat, kan du ikke gemme det spørgsmål 7-8 måneder, så passer det bedre' - dén kan blive svær at hente hjem!:D:D:D
     
    Nielspg, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Hahaha ja det er der noget om

    Nu er det også fordi hotellet kun tilbyder et par dagligt at spise på den restaurant, så det var mere for at sikre en plads der
     
    Beaglen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det lyder som en god plan, men også en tæt pakket plan og ikke lang tid til at nyde selve stedet og villa. Jeg havde nok droppe spa delen - den er ikke unik og I kan få den et andet sted tænker jeg.

    Selve spørgsmålet vil jeg nok vente med til I kommer tilbage i villaen og så få dem til at planlægge at sengen er fuld af orkideer i et hjertemønster eller lignende. Mere fordi I skal nyde middagen og så er I mere private når I er tilbage i villaen.
     
    Nielspg, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side