Frustrationer over Eurobonus Support....eller hvad dælen man nu skal kalde det.

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Thomas Bække Olesen, 28/12/17.

  1. Thomas Bække Olesen

    Thomas Bække Olesen Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Kort fortalt så havde jeg den 20 december en tur med SAS på CPH-CDG, CDG-OSL og OSL-CPH.

    Efter denne flyvning vil jeg endelig have rundet 90.000 point og opnået Diamond status.

    De point vil jeg meget gerne have på plads lidt hurtigt, så min status er ændret når jeg rejser til IAD på onsdag med SAS.

    Den 25 december dukkede der langt om længe point op for CPH-CDG og OSL-CPH, men der manglede stadig point for CDG-OSL.

    Jeg sendte så i går en mail til [email protected] om de manglende point for den ”midderste” flyvning og har bare fået tilsendt et dumt standard svar om at jeg først kan registrere manglende point 14 dage efter rejsen er gennemført og så har de ellers vedlagt et link til eurobonus reglerne som jeg kan læse i.

    Allerede her bliver jeg mega træt, da jeg i forrige uge havde en tilsvarende oplevelse med Eurobonus support, i anden sammenhæng, hvor de blot sendte et standard svar hvergang og et link til Eurobonus reglementet og jeg opgav til sidst at komme videre med vedkommende som jeg skrev med.

    Deres retursvar grænser til at være mega arrogante og provokerende og mulighederne for at eskalere det hos dem kan jeg ikke finde nogen steder.

    Så er der nogen der kender til en måde at man kan komme i kontakt med SAS uden om Eurobonus Support som jeg ikke kan komme nogen vegne med?

    Er der nogen erfaringer med om det vil hjælpe at ringe eller skrive til Guld telefon og mailen eller er der en heller anden måde at komme i kontakt med dem?
     
    Henry, PENSIONISTEN og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Der er ikke så meget at gøre inden 14 dage, og derefter kan der godt være ventetid.
    Det er selvfølgelig irriterende når det gør forskellen mellem et status niveau, men man kan ikke gøre så meget andet end at håbe på det sker inden.

    Hvis det sker inden din tur, så husk at skriv til chatten og få opdateret dit eurobonus nummer i reservationen så du står som diamant.
     
    Nicoschon, Frequie, Thomas Bække Olesen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja @tbh, det er utroligt vigtigt at man straks får registreret EBD manuelt på de reservationer, der er foretaget før status change til afrejse efter status change. Det skal gøres f ø r man checker in, for at det bliver registreret på bl.a. passager- listen til crew, ellers har crew ingen anelse om, hvem man er ....
    (Da jeg blev EBD for snart 4 år siden havde jeg 14 retur reservationer i min SK portefølje, oh stakkels support agent, hun kom på arbejde).
     
    Thomas Bække Olesen, Beaglen, Erwin Lansing og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Virynke

    Virynke Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    13
    Point:
    3
    Du kunne jo også skrive til guld mailen, de hjælper gerne.
     
    Thomas Bække Olesen, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. LasseBauer

    LasseBauer Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    123
    Point:
    33
    Fra tid til anden så får jeg fat i en god medarbejder hos deres support. Plejer at skrive navnet ned og spørge specifikt efter ham/hende fremover(indtil jeg forlægger sedlen o_O). De plejer at være villige til at stille om hvis vedkommende er på arbejde.

    Men der er godt nok langt mellem snapsene, desværre.
     
    Thomas Bække Olesen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Diamond og Pandion supporten fungerer rigtig godt og jeg har altid fået god service fra dem. De har naturligvis deres grænser for hvad de kan og må, men det fungerer godt. Der gælder det samme som mange andre steder: vær venlig og imødekommende ved en henvendelse og så er svaret lige så.
     
    PENSIONISTEN, Bekgaard, Thomas Bække Olesen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,788
    Point:
    113
    Sidste udvej er naturligvis, at du køber point. Men det er dyrt.
     
    PENSIONISTEN og Thomas Bække Olesen "Synes godt om" dette.
  8. Thomas Bække Olesen

    Thomas Bække Olesen Medlem

    Beskeder:
    12
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Jeg forsøgte mig først med chatten som der blev foreslået og fik fat i en fantastisk medarbejder som vendte tilbage små ti minutter efter og sagde at han godt kunne se problemet, men af en eller anden grund havde han ikke lov til at lave ændringen i systemet.
    Han lovede at vende tilbage når han havde fundet ud af hvad jeg skulle gøre, og 20 min efter dumpede der en SMS ind om at jeg skulle skrive til Guld mailen med booking nummer og EB nummer og så skulle de nok få det på plads.
    15 min efter jeg havde sendt mailen kom der svar om at det hele nu var på plads, pointene tildelt korrekt og min status nu var ændret til Diamond.
    Verdensklasse service af nogle super medarbejdere hele vejen rundt, og med nogle svar i besked og mails som var i en rigtig god tone og i et tempo som vil gøre mange andre misundelige.

    Ti ud af ti mulige til supporten på chatten og guld mailen, mens der modsat en minus point i store mængder til Eurobonus supporten som jeg startede med at kontakte, og også havde kontakt til i anden sammenhæng i sidste uge,
    Deres måde at svare på er en mellemting mellem mega arrogant og hamrende provokerende. Ved ikke om det er korrekt, men har på fornemmelsen at det er udliciteret til Indien ud fra navnene på de folk som har besvaret mine mails og tidspunktet som der er kommet svar på næsten hver gang.
    Bestemt ikke noget SAS kan være stolt af.

    Tusind tak for alle forslag 0g gode råd til at få løst mit problem.
     
    Nicoschon, Thorkild, Kenneth K og 10 andre "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg er meget imponeret over at det rent faktisk lykkedes, det synes jeg aldrig at have hørt om før, at folk har fået lov at retroclaime inden de 14 dage er gået.

    God tur, håber du får noget ud af statusen! :)
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Det viser bare hvor meget det betyder man får fat i de rigtige medarbejdere - dem der gør en forskel.
     
    LasseBauer, Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"

Del denne side