Gal igen - En person gik igennem security uden check i Frankfurt - Terminal 1 lukket

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 7/8/18.

Tags:
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    https://twitter.com/euronews/status/1026783770073026560

    upload_2018-8-7_13-51-10.png

    Politiet skriver:
    "At least one person entered the secure area without a proper security screening. There is also a boarding stop in place, so that passengers are not allowed to board aircraft at this time. The clearing of the security area is ongoing."
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,822
    Point:
    93
    Endnu en “swipser” i en tysk lufthavn :eek:

    Kan ikke rigtig genkende deres ordsprog “Ordnung muss sein” for hvordan dælen kan det lade sig gøre at slippe igennem ??
     
    Beaglen, Daniel K, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Uanset, så skriver Lufthansa at det påvrkede 7000 af deres rejsende i dag. Så en person der "smutter igennem" har en rimelig høj konsekvens.

    #noglemåhaverødeøre
     
    Beaglen, DanielBahn og Henry "Synes godt om dette"
  4. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    458
    "Synes godt om" modtaget:
    1,290
    Point:
    93
    Du kan jo prøve næste gang du er i CPH, om lidt sjarme, selvtillid og lækkert hår, kan få dig udenom kontrollen .
    Det der undrer mig er, at personen slipper igennem uden at blive stoppet og derefter tænker Security folkene sig om, og slår alarm.
     
    Henrik Olsen, Beaglen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Nu kender vi ikke detaljerne - men jeg kunne forestille mig, at det også her drejer sig om en person, der ikke er blevet helt tjekket, før han/hun forsvinder ind i lufthavnen. Jeg har i hvert fald oplevet:
    • Personer, som ikke snakker samme sprog som personalet i security - og der derfor opstår misforståelser. Eller personalet skal bruge ekstra tid på dem.
    • Familier med små børn (5 - 8 år), som løber frem og tilbage gennem "porten" og derfor distraherer personalet.
    • Passagerer, der ikke forstår reglerne - og derfor har ting med igennem, som de ikke må (eksempelvis en hobby kniv eller en stor tube tandpasta).
    • Personer, der ikke kender procedurerne - og dermed blot vader igennem.
    Og selv om personalet gør deres bedste for at organiser det hele (og hold folk tilbage, indtil de er helt tjekket), kan der midt i alt dette virvar sagtens ske, at en person kan komme igennem uden at være helt tjekket.
     
    Henrik Olsen, Beaglen og SebastianBruun "Synes godt om dette"

Del denne side