Hej IF'ere Jeg har længe overvejet en tur til Gibraltar. Nu vil skæbnen at Danmark skal spille mod deres landshold, så det er jo en god grund til at tage derned, men hvilken vej er bedst? Enten skal jeg flyve med BA via London til GIB eller med Iberia til Malaga via Madrid og så leje en bil og køre det sidste stykke (hvis lejebilen må komme ind i Gibraltar selvfølgelig) Nogen med erfaring eller godt råd? Tak på forhånd
Følger lige med her. Kunne være en spændende tur. Jeg tænker en landing på den unikke bane i Gibraltar kunne være sjovt hvor de lukker den vej der krydser banen når der kommer fly
Er du sikker på kampen ikke spilles i Algarve-Kysten? Det har kun været Nations League mod de små-modstandere at de spillede på Victoria Stadium i selve Gibraltar. Inden da spillede de deres kampe i Portugal.
Du kan også til tider være heldig at finde billetter på EasyJets Worldwide platform så du flyver CPH-LGW-GIB
Thanks - De flyver også fra Bristol et par gange om ugen Men jeg har brug for at flyve Oneworld for at bibeholde min status
Kigger med, har besluttet at køre ned og se den hvis de spiller i Gibraltar. Synes at have hørt at lufthavnen er lukket når der spilles..... Et “GIB IF MEETUP....”
Det har man for sin gode vilje.. Her prøver man af et ærligt hjerte og helt uden malice at hjælpe et medmenneske med at løse et dilemma, og hvad er takken? Tsk, tsk