God onsdag morgen fra SAS Guld Lounge i København

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 27/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    "Synes godt om" modtaget:
    8,812
    Point:
    113
    Så gik turen ud i Verden igen idag, en endagstur tl Istanbul venter forude! Ud 7:25 og hjemme 22:40... til at overleve og tid en dag med møder. Håber da bestemt, at vejret er bedre dernede end her, satser jeg da!

Hav en god dag hvorend i er!

2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
    God dag til jer andre.

Jeg skal hjem fra New York aften med SK910. Det er lige før Thanksgiving så der er "lidt kaos" herover for alle skal til at rejse til familie etc.

Så vi tager lidt tidligere i lufthavnen for at være sikker på ikke at ende i en eller anden kø. Vejret er træls og det har regnet siden i går eftermiddag.

Hilsen
    Henrik

3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    8,812
    Point:
    113
    Sidder i loungen i Tallin, mellemlanding... - godt man har Priority Pass, for Tallin Skt Patersborg er ikke en Staralliance afgang... - så Estonian Air optjener man kun frs København, ok billetten var også billig! Så lærte man det! Kan da give lidt julestemning, for her er sne, se vedhæftede billede.

Loungen er stor, god udsigt og ok udvalg af kaffe, spiritus, vin og lidt snacks/sandwiches. den er fælles for alle selskaber og priority Pass holders. 2013-12-04 12.34.29.jpg

4. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Den sne må i gerne beholde i Tallinn ;)

Her arbejdes der på højtryk, så to-do-listen kan være ryddet fredag morgen når turen går til AMS og KLM-besøg.

Lidt nervøs for hvordan flytrafikken bliver påvirket af den storm metereologerne forudsiger torsdag/fredag. Håber på at det (som det ofte er med medier og metereologer) mest er tale om en storm i et glas vand ;) Men men - nu får vi se.

Dagens skal også bruges på at kigge lidt efter flybilletter til USA i foråret.

5. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
    God onsdag - I morgen er en spændende dag igen med stormvarsel over København. Jeg skal til Dusseldorf og hjemturen er lidt i risikogruppen. Lad os se tiden an :)

En anden ting... Fik denne mail fra Flying Blue og da jeg ikke rigtigt flyver med dem i øjeblikket er jeg gået fra Guld til Sølv og næste år ja - ingen status. Så mailen var lidt sjov at få nu her i starten af december:

upload_2013-12-4_19-18-17.png

Jeg når nok ikke lige de 15 flyvninger der kræves på godt 26 dage....

Hilsen
    Henrik

6. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Haha. Fruen fik en lignende fra en hotelkæde, der mindede hende om at hun manglede 28 nætter inden 31/12 for at blive Guld ;) Bliver liiiige tight nok at nå ;)

7. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Sidder også og laver plan 2 og 3 for fredagens tur til AMS.

Overvejer (hvis trafikken stadig går fra CPH) at tage afsted torsdag aften, hvis det kan lade sig gøre at komme til CPH. Er egentligt mest nervøs for at Øresundsbroen er lukket og det ville være ærgerligt at kigge over sundet og se flyet lette mod AMS. Alternativt at tage et hotel i København torsdag aften.

Nu får vi se hvordan det udvikler sig imorgen, men kunne godt overveje at tage Blue1-flyet til AMS torsdag aften, hvis det er muligt. Park Plaza har rum til 55EUR og det er et helt ok hotel, der giver point til Club Carlson ;)

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    8,812
    Point:
    113
    Well, jeg skal lande klokken 18:50 i lufthavnen, ser ud til, som det ser ud nu at være meget blæsende, men som sagt andetsteds på siden, om der er gået for meget "Weather Channel" i det, og hvis ikke, så må vi vel være stuck i Tallin... - kan melde om koldt i Sankt Petersborg, lidt sne på gaderne, men kunne være meget værre, ingen is på Neva floden...

Så skal i afsted tidligere til Amsterdam eller?

9. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
    Hejsa,
    Som det ser ud lige nu så rammer den væreste del af stormen uden om selve lufthavnen, så der forventes normal produktion med kun mindre forsinkelser. Men i fx. DUS hvor jeg skulle til i morgen er de første LH fly blevet aflyst allerede, så jeg bliver hjemme da jeg ikke vil ende i DUS. Jeg forventer at tage med SK til AMS fredag morgen - men vil kigge på det og så se hvad i morgen bringer.

Flemming har en "aftale" med en afgang i morgen aften men det er mere på grund af Øresundsbroen da han bor "hinsidan" :)

/Henrik

10. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Sidder nu i Guldkantinen i CPH - og er meget glad for at jeg lavede om til eftermiddagsafgangen idag. Øresundsbroen blev lukket lidt efter 14.00 og indtil videre ser det ud til at Blue1 skal flyve mig til AMS med 15 min forsinkelse kl. 15.35 i deres B717. Glæder mig til at prøve dem og se hvordan SAS Plus er der. På lørdag går det også hjem med Blue1 - dog i SAS Minus.

Ved dog ikke om jeg glæder mig til takeoff - det blæser allerede "ret pænt"

11. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
    Ja sidder selv i Ørestad kun 5 km fra Terminal 3 og kommer i dag til at mangle 2 segmenter med SAS da jeg aflyste mit billet til DUS og retur. Det gør "ondt" på en frequent traveler sådan at smide billetter væk :)

Men det blæser godt op og håber meget på at komme afsted i morgen tidlig til vores besøg hos KLM i Amsterdam.

Hilsen
    Henrik

12. AndersB

AndersB Medlem

Beskeder:
    21
    27
    Point:
    13
    God aften fra Oslo, her er det helt hvitt ute og det blåser frisk. Dog ikke så friskt som i København. Lykke til i morgen, Henrik

13. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
  14. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    8,812
    Point:
    113
    50 meter over landingsbanen i Kastrup afbrød kaptajnen landingen. . Fuld gas og op i skyerne. . Nu i Stockholm. . Alle hoteller udsolgt, så tilbage til Tallin. ..

15. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
    Hyggelig historie :)

16. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    8,812
    Point:
    113
    Det er jo bonusfeber, tror du jeg får point for tll-cph-arn-tll? :cool:

17. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,169
    6,121
    Point:
    113
    den ville jeg tage til højesteret for at sikre point :)

Del denne side