God service fra Thai Airways i Frankfurt

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Bizflyer, 29/12/13.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    En god ven er lige nu på vej ombord i HS-TNF i FRA på en DM billet. Han kom ind med SK fra CPH ved 19.20 tiden. Da stod det en dame med hans navn på en plakat og følgede ham til Senator Loungen på B piren. Der var besked på at hun ville hente ham igen når det var time for boarding.
    40 minutter før afgang kom hun så, tog hans boardingpass og pas bare for at kontrollere at baggagen var med. Hun kom så tilbage 10 min senere med nye Thai boardingpasses (hadde SAS bp fra CPH).

    Jeg var ikke klar over at Thai hadde meet & greet & follow service på FRA. Så det var da en hyggelig overraskelse.

    Han flyver i F og der var kun 4 pax i F kabinen i dag. Og det er jo altid hyggelig. Så jeg tenker han nyder livet med et godt glas Dom P i øjeblikket.

    Jeg bliver sååååååååååå misunnelig. Jeg vil også........
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Det er typisk Thai Airways service i FRA når man flyver First. Virkelig god service.
    Der er desværre "kun" adgang til LHs Senator Lounge selvom man flyver First.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    I London får man absolutt ingen ekstra service når man flyver F med Thai. Heller ikke hørt om nogen som har fået det på CDG heller.
    Hvordan det er i MUC, MXP og FCO ved jeg ikke.
    Men ved ankomst til ZRH blev man mødt ved gate og eskorteret til loungen. Hvordan det er på udrejse ved jeg ikke.
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Er det noget nyt Thai er begyndt med da jeg heller ikke har hørt om denne service før ud af FRA eller andre steder i Europa?

    Men godt lyder det sørme og virkelig godt for deres niveau på Ground Service uden for Asien.

    Hilsen
    Henrik
     
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg har kun oplevet det i FRA. Jeg er ikke helt klar over hvorfor det kun er i FRA, men det er en fin service.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side