God tirsdag morgen

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 20/11/13.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej alle.

    Lad mig starte en tradition med en "God morgen tråd" her på forum og ønske alle en god dag.

    Dagen idag går på kontoret - primært med fokus på at skrive lidt på dette forum, få rettet nogle tekniske ting og skrive et par kommende artikler til Bonusfeber.dk

    Bidrag gerne videre i denne tråd med dine gøremål for dagen - og kig gerne forbi vores tråd for nyankomne og lav en præsentation af dig selv: http://forum.bonusfeber.dk/index.php?threads/medlemspræsentation.6/

    Ha en super dag :)
     
  2. Peter Olsen

    Peter Olsen Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    3
    Point:
    3
    Dagen idag kommer til at foregå som de fleste andre, nemlig med at indhente tid på en opgave der var 14 dage forsinket da jeg blev tilknyttet kunden. Jeg syntes dog at det er spændende med BonusFeber og glæder mig til at se når det er 100% færdigt, fordi pt er der stadigt et par småting hist og her hvor oversættelserne ikke er helt på plads og lignende.
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej Peter - og velkommen :)

    Ja, du har helt ret. Der er stadig en del småting som vi mangler for at få alle detaljer på plads. Det er noget vi arbejder på løbende og forventer at få på plads indenfor ikke al for lang tid.

    Endnu en gang velkommen og god arbejdslyst
     

Del denne side