Godmorgen - Januar 2014

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 13/1/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Har lige oprettet denne tråd, hvor vi kan samle godmorgen posterne for januar 2014 i. Tænkte vi kunne lave en tråd pr. måned fremover og så fortsætte den.

    Her er det en iskold morgen lidt uden for Malmö. Weekenden er gået med 2x 7 års fødselsdagsfest for junior der er blevet fejret en del over gennemsnittet. Senior her er til gengæld slidt ned efter at have bespist 27 børn fredag aften og 30 familiemedlemmer lørdag. Så det er godt at komme på job og slappe af igen ;)

    Dagen skal gå med at indhente et par hængepartier samt skrive lidt til Bonusfeber.dk og ikke mindst kigge lidt på de kommende aktiviteter her på siden. Bare vent, der er en masse spændende i vente ;)

    God dag til alle...
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ja, det er lang tid siden vi har haft nogle "godmorgener"... - her har morgenen været ret så produktiv med hensyn til bestilling af flyrejser... - Dubai med Swiss i starten af Februar, en tur til Barcelona i slutningen af februar, ikke altid let med "puslespillet" der skal gå op med hensyn til hoteller, møder osv - så tog lidt tid, at få den sidste tur her arrangeret rigtigt! Hotel I dubai, bestilt for lang tid siden via booking.com, mit sædvanlige Premier Inn ved lufthavnen! let at komme til og fra, gratis Internet og meget godt, da jeg bruger Dubai som Hub til hvor jeg ellers flyver hen! Barcelona, det blev ikke airbnb denne gang, fandt et.. hmmm, lad os bare sige et hotel i byen, der er en stor konference og er selvfølgelig alt for sent ude...

    Nu står den på indkøb, afslapning, fodbold senere og Håndbold.. -og overvejelser om man kan klemme en weekend tur ind med børnene til et sted med 25% rabat der udløber imorgen, mere om det senere...

    Imorgen står den på "åbent hus" på et hus jeg ser på...

    Hav en forrygende weekend!
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. Baronen

    Baronen Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Sidder så alene på kontoret idag, og har ingen som jeg kan lukke mine kvaler ud til, over en kop kaffe.. så hvorfor ikke her på Bonusfeber :)
    Efter en fantastisk start på week-enden med at skovle sne her i Aalborg (læs ironien), kunne jeg dog alligevel glæde mig over en del forbrændte kcal på kontoen, som dog blev opvejet med en par flasker rødvin senere på aftenen...det syntes konen alligevel, at jeg havde fortjent..efter hun havde fedet den af på shoppingtur :confused:

    Men derudover gik det ellers rimeligt i week-enden mht bestilling af rejser.
    Jeg ville bestille en ferie til Istanbul,da jeg har nogle Eurobonuspoint som brænder i lommen, og da vi har en direkte linje fra Aalborg med Turkish Airlines ringede til Eurobonus for at bestille en tur....men (som altid er jeg fristet til at sige) kunne Eurobonus ikke fixe den direkte tur på de datoer, men kun AAL-CPH-FRA-IST og retur IST-MUN-CPH-AAL med SAS....jamen ok, transittiderne var korte, så det godtog jeg INDEN jeg fik prisen på skatter og afgifter.; 1888 kr/pp !!.. hvilket vil sige knap 7600kr og 160000 point for os 4 i familen....Chock Chock Chock...Nej Tak, Fru Eurobonus !

    Konen tændte så af..trampede i gulvet og kastede flere ting efter mig og sluttede af med at give mig en vasker i sneen...da hun nu vil til Istanbul (noget med at hun mangler d-vitamin)
    Tjekkede så Turkish Airlines hp AAL-IST, og kunne få 4 billetter til 9300 kr :D....confirmed ! ....(fik efterfølgende lækker brunch og massage af konen)

    Efter sådan en økonomisk overkommelig pris, tjekkede jeg så en tur til Seoul med Turkish Airlines i februar måned, hvor jeg havde fået en pris på 24000 kr med KLM....den kunne de klare til 19000 kr !....fantastisk.
    Er Turkish Airlines ved at være mit foretrukne ?!....det er er ihverfald en god begyndelse.

    Og så kunne Aalborg Kommune ikke pisse mig af på en mandag morgen, da de valgte at fylde min indkørsel op med endnu et læs sne og at jeg måtte på den igen med at brænde kcal af...

    Så med en week-end med op-/ og nedture er jeg nu klar til en stille uge på kontor, inden rejseaktiviteterne starter igen.
    God uge til Jer ;)
     
    Flemming Poulsen, laksko og jefi99 "Synes godt om dette"
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Turkish er absolut et godt bud med base i Aalborg. Frisk satsning af dem, som jeg er sikker på de får ganske god success med. Hold øje med deres tilbud - de har haft Business billetter til Thailand helt ned til 10.000 DKK når de har kampagner - endda over jul/nytår.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så er "ferien" ved at være slut og året begynder når første tur starter torsdag til Brussel og så i næste uge til Milano Malpensa og hjem via Zurich. er også lidt bagefter da vi jo er 3 uger inde i året allerede og kun har enkelte ophold på hoteller og skal jo helst nå samme antal som sidste år så jeg har mit Hilton Guld og gerne mit Club Carlson Concierge igen. Så skal ikke hvile for meget på kontoret - ud og lav noget værdiskabende og optjen bonuspoint :)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side