Guide: Alt hvad du behøver at vide om Norwegians kreditkort

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Henrik Olsen, 21/7/17.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Norwegian – eller mere korrekt Bank Norwegian startede med at tilbyde Nordmændene kreditkort og privatlån i 2007. De samme muligheder er nu tilgængelige i Danmark. Læs med her hvorfor det er interessant for dig. Bank Norwegians kreditkort giver dig mange fordele som rejsende. Især hvis nogle eller de fleste af dine rejser er med Norwegian.… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at I kan få 250 CashPoints gratis ved at signe up på det link som er i artiklen. Dette er unikt for InsideFlyer :)
     
    Senest redigeret: 21/7/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Ikke for at være en lyseslukker, men alle jeg kender der har fået kortet har fået 250cashpoints. Er du sikker på det er unikt for InsideFlyer?

    En anden ting som jeg syntes bør nævnes er at deres såkaldte "Gratis valutahævning" betyder at du først og fremmest betaler 1,75% i valutatillæg, hvis hævningen sker i anden valuta end DKK.(Det gælder forøvrigt alle betalinger/hævninger) der foretages med kreditkortet i anden valuta end DKK.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så vidt jeg kan se er der ikke nogen aktive promotions ude med 250 CashPoints. Det er korrekt at det var således i starten, men jeg kender ikke til det lige nu.

    Og gratis hævning er vel forsat rigtigt eftersom de fleste andre kort betaler du et gebyr på 30-50 kroner? Og valutatilæg kommer der også på almindeligt brug eller?
     
    MortenS og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Hald

    Hald Medlem

    Beskeder:
    31
    "Synes godt om" modtaget:
    73
    Point:
    18
    Jeg fik kun 100 point da jeg oprettede mig i starten af året :(

    @Søren G - Valutatillæg bliver lagt til på alle de gængse betalingskort, og varierer alt efter hvilken bank man har. Mit VISA har f.eks. 1,5 % i tillæg, og MasterCard 2 % på de mest almindelige valutater. Derudover er der så hævegebyret på 1 % (hhv. min. 30 kr. for VISA og 50 kr. for MC) og det er dét, som BankNorwegian ikke opkræver.

    Så valutatillægget er lidt større end for mit VISA-kort, men det opvejes mange gange af, at der ikke også er hævegebyr.

    Der er i øvrigt også et andet spændende projekt, Revolut, som jeg skal have kigget nærmere på. De har slet intet valutatillæg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så må konen, kæresten, hunden få et nyt kort med 250 Cash Points og så family pooling :)
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.
  7. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93

    Ser ud til alle kan få 250 point

    https://dk.norwegianreward.com/medlemsfordele/bank/banknorwegian
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Henry og MortenS "Synes godt om" dette.
  9. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Som nævnt, så var det altså bestemt ikke for at være lyseslukker eller på anden måde min hensigt at være krakiler.

    Min kæreste fik sit kort for 1-2 måneder siden, og en kollega har lige fået et kort i denne uge og de har begge fået 250 Cashpoints.

    Om Valutatillægget skal nævnes eller ej, er selvfølgelig en smagssag. Det er jo bestemt ikke gratis at bruge kortet i udlandet, så ja er også selv begyndt at bruge revolut der jo opkræver 0% i valutatillæg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg er bare glad for at få den info - så bliv endelig med den slags :)
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side