Guldkort - Czech Airlines (Sky Team) - og vouchers til Czech Airlines lounge i Prague

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henry, 3/10/22.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Jeg har mulighed for at overføre et guldkort til Czech Airlines loyalitetsprogram "OK Plus". Czech Airlines er med i Sky Team - og du får derfor guldstatus hos Sky Team. Bemærk, at selskabet ikke længere flyver til Danmark - så du skal bruge guldkortet for at få adgang til lounger, når du flyver med andre selskaber i Sky Team.

    Desuden kan jeg give op til 6 vouchers til Czech Airlines lounge i Prag (går ud fra, de kun gælder, hvis du rejser med Czech Airlines - men de kan jeg da undersøge). Vouchers er kun gyldige i 3 måneder.

    Hvis nogen kunne være interesseret, så send en PM - og vi kan sikkert finde ud af noget.
     
    Henrik Olsen, asf, THammer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  2. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    140
    "Synes godt om" modtaget:
    415
    Point:
    63
    Czech Airlines beflyver pt kun en destination. Alt andet er overført til Smartwings :-(
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    I følge deres rutekort er det faktisk intet mindre en dobbelt så mange destinationer. Paris og Hurghada.
    Er det for tidligt at sige: RIP CSA :(
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    140
    "Synes godt om" modtaget:
    415
    Point:
    63
    Indtil den officielle lukning så desværre ja.

    Det kunne være man skulle kigge på en tur over Prag til paris med Czech for at få dem anmeldt en sidste gang.
     
    Henrik Olsen, Henry og Erwin Lansing "Synes godt om dette"
  5. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    140
    "Synes godt om" modtaget:
    415
    Point:
    63
    Lige til det her spørgsmål kan jeg nævne at Czech Airlines er på vej i luften igen! De har fået lov at lease 4 nye A220 fly og det er denne type der i fremtiden vil være rygraden i selskabet.
     
    Erwin Lansing, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side