Hamburg Airport skriver på diverse kanaler, at lufthavnen er lukket resten af dagen pga strømudfald. Lufthavnen haven været lukket siden kl 10 i dag og man har nu besluttet, at de ikke genåbner i dag. Det er sjældent at en lufthavn er lukket så lang tid......
Faktisk var jeg "gal nok" til at sætte mit vækkeur for at kunne skrive om det ville virke eller ej. Så ren service
Jeg er også jyde jo - men er tilpasset øen, hvor der ikke er mange oppe på det tidspunkt. Man kan ikke engang gå ind af bagdøren ved bageren og lige få nogle københavner birkes
En futsko Jeg blev for nogle par år siden, da jeg arbejdede i et ministerium i København, “beordret” til at servere futsko til et afdelingsmøde (da nordjyden havde talt længselsfuldt om dem). Så jeg måtte CPH-AAL t/r for at proviantere. Hvad tror du så ikke, at vores lokalfødte chef med bopæl i Gl. Holte udbryder, da han ser dem serveret: “Det er jo bare en aflang brunsviger”. Blasfemi!!
Nu bor jeg jo i Holte, så jeg vsr nødt til at Google en futsko. Den ser altså ikke meget appetitlig ud en misrøgtet brunsviger vil jeg kalde det
Så har du brugt de forkerte søgeord, for det er den I Downtown 9400 Sundby ligger sågar en bager, der laver den: Futsko på den ene side. Jødekage på den anden. Det er sukker med sukker på omkranset af sukker! Sweet...