Har Czech Airlines nedlagt alle ruter til Danmark?

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henry, 9/8/22.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jeg har søgt efter en billet med Czech Airlines fra København til Prag. Men det er umuligt at finde en afgang de næste par måneder. Billund ser ikke længere ud til at være en af deres destinationer. Har selskabet nedlagt alle deres ruter til Danmark?
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Jeg har også kigget flere gange over de sidste måneder. Nogle gange dukker der noget op, for så at forsvinde igen. Det ser ikke ud til, at de er startet op igen efter genåbningen.

    Det sagt er det en turbulent tid for selskabet efter Smartwings købte det af koreanerne. Jeg begynder mere og mere at tvivle på, om CSA kommer til at overleve som selvstændigt brand på den længere bane. Desværre, for de leverede en solid service for ganske for kun få år tilbage.
     
    Henry og Nielspg "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    Hov vent lige, det passer vist ikke. Ved nærmere eftertanke har jeg faktisk fløjet med dem fra CPH til PRG i foråret. Der skulle med kort varsel til Prag og bookede ca en uge inden afgang, hvor der ikke var nogle CSA afgange, så det blev endnu en gang via AMS. KLM måtte dog aflyse en af afgange dagen før og bookede om på... Czech Airlines direkte til PRG, som ikke var i systemerne for bare en uge før. Følge check-in personale var ruten genåbnet 4 dage forinden.
    Så, ruten har været der i kort tid i foråret, men er forsvundet igen og jeg har ikke set afgange de seneste måneder.
     
    Henry og Nielspg "Synes godt om" dette.
  4. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    138
    "Synes godt om" modtaget:
    413
    Point:
    63
    Pt flyver Czech Airlines kun mellem PRG og et par sydhavsøer/destinationer. bl.a Hurghada i Egypten.
     
    Henry og Erwin Lansing "Synes godt om" dette.

Del denne side