Kære IF´er Når jeg ikke bruger min tid herinde, studerer jeg til daglig. Jeg er lige nu i gang med en eksamen om politisk holdningsdannelse, og har en 5 minutters survey, som jeg håber I har tid til at svare på. Det handler om politik og forskningsresultater (desværre ingen fly ) I må naturligvis gerne dele linket til alle I kender https://aarhus.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_5pO767WjjSsi5Bb Håber I har tid til at hjælpe. Mvh Matthias (Opslag OK fra Henrik)
Så fik jeg taget din survey. Jeg vil glæde mig til at du kommer med et resultat her i tråden, når du en gang er færdig
Så nåede jeg også igennem, men... jeg kunne ikke besvare det sidste spørgsmål. Der mangler en "har ikke stemmeret" i listen
Jeg har også svaret, men syntes du roder lidt ind i begreberne, når du snakker om indvandrere skal have højere straf, hvad mener du med det?- er det statsborgerskab eller etnicitet der skal afgøre dette?
Tak for feedback Inden for forskningen bruger man normalt bare begrebet "indvandrere", da det man ønsker at måle, er personers egen/subjektive vurdering af en "invandrer". Det er altså op til personen selv, hvad de tænker på, når de hører "indvandrere"