Hertz 100 års kampagne med optill 10.000 ekstrapoint og resor

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af silferlood, 5/9/18.

  1. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    Ni kanske redan sett den og den ligger på en annen tråd, annars checka här. ;)
     
    Baadsgaard, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  2. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Linket virker ikke hos mig. Er der andre med samme problem?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Virker fint hos mig
     
    MortenS "Synes godt om" dette.
  4. MortenS

    MortenS VIP medlem

    Beskeder:
    550
    "Synes godt om" modtaget:
    1,171
    Point:
    93
    Virker også nu for mig
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    65
    "Synes godt om" modtaget:
    285
    Point:
    53
    Jeg har forsøgt at booke en bil under tilbudet, men løber ind i denne besked på Hertz side:

    • Ikke alle betingelser fra kuponen -og priskoden - i kombination er blevet imødekommet. Vi har fjernet kuponen og priskoden fra din forespørgsel for at kunne give dig en endnu lavere pris. Hvis du fortsat ønsker at gøre brug af kuponen og priskoden, så henvis til detaljerne i tilbuddet. [DRX143]

    Står i en lille rød boks i toppen af siden.

    Hvad mon "henvis til detaljerne i tilbuddet" betyder. Mon man stadig får bonus point?

    Jeg får beskeden uanset browser, og på tværs af de destinition jeg har søgt (som dog måske er lidt eksotiske; Istanbul, Phuket, KL).
     
    PeterA og Henry "Synes godt om" dette.
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Har lavet nogle bookinger med Avis, da de havde deres seneste kampagne, men kan ikke huske vilkårene - hvor mange point var det de gav, hvis man lejede hhv 2 dage og 6 dage?

    Vil i den forbindelse hellere booke Hertz, hvis det giver mere :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Tjek evt tråden:
    https://insideflyer.dk/forums/threads/avis-kampagne.690/page-2#post-74675

    om ikke vilkårene for den kampagne du har booket under er copy/pastet der.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det er den desværre ikke. Der er copy/pastet for kampagnen i foråret, hvor man kunne få op til 10.000 point og også for den nuværende kampagne, hvor man kan få op til 6500 point.

    Jeg bookede på kampagnen, der sluttede sidst i august, hvor man også kunne få op til 10.000 point. Nogen der kan huske vilkårene på denne?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Hvad så med denne :):
    https://insideflyer.dk/forums/threads/erfaringer-med-avis.1573/page-13#post-74215
     
    Ulrik, Henry og PeterA "Synes godt om dette"
  10. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    isolCBflyer og Henry "Synes godt om" dette.
  11. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Vilkårene for Hertz' 100 års kampagne er her:

    Fejr 100 år med Hertz!

    Hos Hertz fejrer vi 100 år, hvor vi har gjort det lettere at rejse for vore kunder. Derfor kan du som SAS EuroBonus medlem optjene op til 10.000 ekstra point, hver gang du lejer et køretøj hos Hertz indtil d. 31. december 2018.

    Du skal bare reservere din bil senest d. 30. september og afhente bilen senest d. 31. december 2018 for at optjene dine ekstra point.

    Derudover kan du blive den heldige vinder: Vi udlodder 2 tur/retur rejser med SAS Plus til Miami og 2 tur/retur rejser til sydeuropa. Naturligvis med et gratis lejemål af en bil i en uge.

    Reservationer skal foretages via denne side og følgende rabatkode og promotionkode skal opgives under reservationen:CDP 736686 og PC 204656.

    Glem ikke at vore priser inkluderer grundforsikring, ingen skjulte afgifter og model/mærke garanti i Hertz Collections. Som medlem af SAS EuroBonus får du specialrabat hele året rundt på 15 %.


    Terms & Conditions:
    • Reservationsperiode: 1. september - 30. september 2018
    • Afhentningsperiode: 1. september - 31. december 2018
    • Minimum 1 døgns lejemål.
    • Det er derfor du, som SAS EuroBonus medlem, kan optjene op til 10.000 ekstra point, hver gang du lejer en Hertz bil i deltagende lande (se regler og vilkår) indtil d. 31. december 2018.
    • Rabatkoden: CDP 736686 skal benyttes for at få rabatten og promotionkoden: PC 204656 for at modtage op til 10.000 ekstra 10.000 SAS EuroBonus og dine specialvilkår.
    • Pointene bliver krediteret som følgende:
      • 1-2 dage = 3.500
      • 3-4 dage = 5.000
      • 5-6 dage = 8.000
      • 7+ dage = 10.000
    • Oplys dit EuroBonus medlemsnummer under reservationen og vis dit kort ved afhentning.
    • Alle lejemål følger Hertz standard vilkår og betingelser.
    • Hertz forbeholder sig retten til hver en tid at fjerne eller ændre dette tilbud.
    • Alle lejemål foretaget med korrekt CDP og PC kode indenfor kampagneperioden deltager i konkurrencen.
    • Hvis du har lyst til at deltage i konkurrencen, kan du også deltage ved at sende os en e-mail til [email protected] og fortæl os, hvorfor du skal vinde konkurrencen.
    • For at deltage skal du være bosat i enten Danmark, Norge eller Sverige og være mindst 18 år.
    • Medarbejdere i SAS Group, Hertz og familiemedlemmer kan ikke deltage i konkurrencen.
    • Førstepremien er en rejse for to fra København, Stockholm eller Oslo til Miami på SAS Plus. Præmien har en værdi af 24,000 DKK. Dette kan ikke konverteres til kontanter eller andet. Præmien inkluderer flyrejsen fra og til destinationen. Præmien skal bestilles inden d. 31. januar 2019 og rejseperioden i tidsrummet d. 1. marts til d. 6. maj 2019. Visse perioder kan være undtaget (se SAS's rejseplan for destinationen).
    • Andenpræmien er en rejse for to personer fra København, Stockholm eller Oslo til en SAS destination i Sydeuropa. Præmien har en værdi af 13,000 DKK. Præmien kan ikke konverteres til kontanter eller andet. Præmien inkluderer rejse til og fra destinationen. Præmien skal bestilles senest d. 31. januar 2019, og rejseperioden er fra d. 1. marts til d. 6. maj 2019. (Visse perioder kan være undtaget, se SAS' rejseplan).
    • Begge præmier inkluderer (7 dages) lejemål hos Hertz i Miami og i Sydeuropa hvis Hertz har et lokalt udlejningskontor. Lejen dækker fi km, forsikringer (selvrisiko) og skat. Føreren skal være over 25 år og ikke have større forseelser registreret. Præmien skal være benyttet d. 6. maj 2019. Hertz vilkår og betingelser er gældende. Præmien er afhængig af tilgængelighed , inklusiv basisforsikring og inkluderer ikke brændstof, supercover, ekstra førere, autostole, personforsikring og andre ekstra tilvalg. Præmien kan ikke omsættes til kontanter.
    • Konkurrencen løber frem til d. 30. december 2018.
    • Vinderne får besked d. 6. januar 2019.
    • Du skal være medlem af EuroBonus.
    • Tilbuddet kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter og kampagner.
    • Afholder af konkurrencen: Hertz Europe Limited, Registered Office Hertz House, 11 Vine Street Uxbridge, Middlesex, UB8 1QE, UK.
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  12. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Får også tilsvarende fejlmeddelelse - har du fundet ud af noget?

    Hertz100error.jpg
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,448
    Point:
    113
    Henry, tbh, DanielBahn og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Øv, henter en Hertz bil om 75 minutter og der er udsolgt, så jeg kan ikke ombooke.

    Jeg fik en virkelig dårlig første oplevelse med Hertz i deres forrige kampagne. Første billeje med dem og blev derfor tvunget forbi skranken på trods af Presidents Circle status. Fint nok, men desværre ingen priority kø. Da det blev min tur fik jeg at vide at jeg havde fåen en stor diesel bil med automat gear og han var utrolig glad. Alt var godt, lige ind til jeg så prisen han ville have mig til at skrive under på... det var ca. 8 gange hvad der stod på min bestilling. Det var på grund af skatter forklarede han... Det tog så 4 ekstra forsøg på at få den rigtige pris, hvor han hver gang fortalte mig at det var på grund af skatter og bla bla. Til sidst gav han op og gav mig en kvitering der var ca. 2€ biligere end bestilt med den bestilte bilkategori. Opgradering kunne jeg ikke få, på trods af Presidents Circle skulle have garanteret opgradering.

    Prøvede dem en gang til, hvor det gik fint (skulle ikke forbi skranken). Fik en survey hvor de fik en ærlig anmeldelse og jeg sagde jeg aldrig ville anbefale dem ind til jeg havde en forklaring på den dårlige behandling ved første billeje. Fik så en mail fra en manager og det var en der ikke var fra deres München team der havde betjent mig, men hun ville give mig en opgradering næste gang... Nu er jeg på i flyveren påvej derned, så glæder mig til at se hvilken opgradering der følger med sådan en undskyldning :)
     
    Thorbjoern, SophieHendriksen, Kenneth K og 7 andre "Synes godt om" dette.
  15. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Forkert tråd, men lige for at følge op:
    Jeg blev opgraderet fra en Open Insignia (manual gear) til en Mercedes C180 (automat gear). Når jeg kigger på fremtidige bookinger, ligner det en 2 klassea opgradering, og den ene skulle altså være garanteret grundet status.
    Det synes jeg er lidt svagt, når det skulle være en undskyldning både for manglende opgradering og at de chargede mig i DKK i stedet for EUR.
    Nå, bilen var OK af sådan en at være og ved afhentning var der fin service, jeg tog mine billeder som altid (jeg er paranoid med lejebiler og kommer mig nok aldrig over det..), og der kom en forbi og spurgte om vi ville have noget hjælp eller instruktioner i brug af bilen. Mailen om hvor bilen holdt kom først 5 minutter før leje start, hvilket passede med liige da jeg gik forbi Hertz skranken så det var jo perfekt.
    Drop off en lidt dårligere oplevelse, spurgte om jeg blev charget i EUR (der skal lige gå et par gange til, inden jeg ved mig sikker...), men det kunne hun ikke svare på. Så sagde hun at kviteringen ville blive mailet til mig, og jeg spurgte om jeg ikke kunne få den på papir, ligesom de sidste 2 gange... Så skulle jeg vente på hendes kollega, der var i gang med at charge nogle andre for en ridse... OK, jeg ventede i 10 minutter, og så gik han ud af parkeringsgaragen... Så gik jeg også og sagde til hende på vejen ud at hun gerne måtte maile den, det havde jeg ikke tid til. Jeg fik først kvitteringen dagen efter, lidt irriterende...

    Alt i alt bruger jeg nok Hertz når det passer. Har pt. presidents circle hos dem, og top status hos National også. National skal jeg også have prøvet i Europa, men de er jo generelt lidt dyrere. Som det ser ud lige nu, så kunne jeg nok holde top status hos et firma, men jeg tror jeg kommer til at skifte lidt afhængig af pris/kampagner/vilkår(excess). Dog er Avis (i Europa) stadig i bad standing hos mig!
     
    asf, SophieHendriksen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side