Hilton Honors - StatusMatch/Challenge

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af alexanderln, 20/2/15.

  1. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hej

    Jeg er Club Carlson Gold, og HHonors Silver, men står til at have en del stays med Hilton-kæden det næste stykke tid. Jeg skal bla. 7 dage til Sharm-el Sheik, hvor det kunne være rigtig rart at have Guld-fordelen, da det ville kunne give gratis morgenmad på hotellet samt et bedre værelse.

    Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der har haft erfaringer med at Statusmatche Club Carlson til HHonors? Og hvis de giver en challenge, er man så Guld i den periode man har den?
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Det her lyder som en beskrivelse af et forsøgt status match der passer meget godt med din situation: http://www.statusmatcher.com/report/51696

    Forsøg dig ad. Lyder som om de svarer rimeligt hurtigt, så der kan vel ikke ske noget ved at forsøge!
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Tak @jakobv84 !
    Havde dog håbet på en challenge, hvor man også var guld i challenge-perioden.. ellers er der ikke så meget i det for mig :(
     
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tror ikke det er noget du kan forvente, men igen... send dem en mail og måske er du heldig. Jeg ville også nævne du er EB Guld.
     
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Inden jeg tog afsted tog jeg en HHonors MVP Challenge - 4 stays på 3 mnd = Gold
    Mine hotelreservationer var på 4 forskellige bookingnumre, men dog var 3 af dem i forlængelse på samme hotel, så det blev kun registreret som 2 stays. Dog vågnede jeg op til dette billede på appen: Uden navn.png

    Challengen var åbentbart 4 stay or 9 nights ;) så er nu alligevel en del af klubben - og kan bekræfte at Award-stays også tæller med i HHonors Challenges :D
     
    tbh, Baadsgaard, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side