Hjælp til Asien-tur søges!

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af alexanderln, 13/3/15.

  1. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Hej BF

    Jeg må krybe til kors og spørge om hjælp til at booke billet til en rejse til Asien her til sommer.
    Synes ikke at Kayak el. Google Flights har givet mig nogle gode rejseplaner, og er i tvivl om det vil være bedst med forskellige PNRs etc... dog håber jeg at I kan hjælpe mig med at finde den rigtige rejse

    Har I nogle idéer til en rejseplan?

    Jeg har følgende krav:

    Afgang fra CPH el. CDG omkring d. 20/6 (+/- et par dage er ok) til SIN
    Herfra vil jeg flyve til INC omkring d. 27/6 og returnere til enten CPH el. CDG omkring d. 4/7

    Klasse: Economy; dog business til ≈ 10.000 ville være ok
    Alliance: Helst *A da jeg er EBG
    Antal layovers: Max 1

    På forhånd 1000 tak for hjælpen og god weekend! :)
     
    Senest redigeret: 13/3/15
  2. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Umiddelbart kan CPH - SIN / BJS - CPH findes til 3500-3800 hvis du rejser med enten Swiss/Qatar/Cathay (selvom det ikke er mange point på *A).

    Så ville jeg nok prøve INC på en separat booking, men det ser dyrt ud (3000 kr for SIN - INC - BJS)
     
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @Sebastian011 Hvilke dage har du fundet det til 3500? Og så må jeg finde ICN på en anden PNR (evt. med AirAsia el. anden lavpris).. :)
    og tak for det! Mht. bonuspoint, så må jeg nok nøjes med 25 %.. (selvom *G fordele også tæller op)

    Er der andre forslag..?
     
    Senest redigeret: 14/3/15
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du kan flyve CDG-SIN-CDG afrejse 22. juni, hjemrejse 6. juli for 3.600 med Oman Air via MCT. Og så kunne du tilføje SIN-ICN-SIN for 2.450 (udrejse d. 27 juni, retur d. 5 juli) med Malaysia via KUL. Men så er vi også samlet på 6.000. Umiddelbart pænt hurtige skift, osv. Hvis du hellere vil ud af CPH har Qatar stadigt tilbud på CPH-SIN-CPH via DOH for 4.500.

    Alternativt kunne du flyve CDG-SIN og ICN-CDG med *A for 5.000 og så smidt en SIN-ICN d. 27 juni med Malaysia via KUL oveni for 1.500 hvilket ville fjerne mellemlandingen i SIN på vej hjem.

    Tror ikke det kan gøres meget billigere end det her niveau medmindre du er ude i noget flightfox tricks.
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Tak for gode forslag! Tror jeg vælger at købe en CPH/CDG - SIN-CPH/CDG, for så at booke SIN-ICN-SIN separat..
    Jeg overvejer om jeg kunne bestille SIN-ICN-SIN som *A award i F... Det koster "kun" 100.000 pts, men ved ikke med ledigheden..
     

Del denne side