Hotel i Boston

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Rikke Haugen Olsen, 29/8/16.

  1. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg hoppede på en SAS kampagne til Boston og skal af sted en forlænget weekend. Hvor skal man bo? :)o_O
     
  2. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Tja, det kommer jo an på en del forskellige ting. Er du medlem i nogen af hotelprogrammerne og har status? Hvad er budgettet? Hvis du er teknologi freak, kunne det måske være sjovt at prøve dette her http://thepointsguy.com/2016/08/smart-room-technology-aloft-boston-seaport/

    Uafhængig af hvor du kommer til at bo, kan jeg på det varmeste anbefale Neptune Oyster Bar (altså hvis man er til fisk og skaldyr) http://www.neptuneoyster.com/ifhx9nasdgt0srk3sz746cl2agme3y . De tager ikke reservationer og køen er altid lang, lige meget hvad klokken er. Men man kan komme forbi og blive skrevet op. Så sender de en sms, når der er et ledigt bord. God tur!
     
    PENSIONISTEN, Rikke Haugen Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  3. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Hva? Kan man ikke give det perfekte svar ud fra mit korte spørgsmål?! :D Jeg har ikke noget bestemt budget. Jeg tjekker det der ud for jeg kunne godt falde i teknologikategorien :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    inspireret af dig @Rikke Haugen Olsen tænkte jeg på en Boston tur og blev præsenteret for denne, som første valg hos SAS.. (sorry for "hijacke" tråden..)
    - men synes ikke, at jeg kunne find epriser der var helt vildt attraktive.. 3.799 var vist den billigste

    Udklip.PNG
     
    asf, Rikke Haugen Olsen, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Jeg skal derover 9/9 - 12/9 :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side