Hotel i New York

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Niclas, 8/1/19.

Tags:
  1. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Hej :)

    Jeg står og skal til NYC med familien og leder derfor efter et godt hotel. Det skal være til max. 2000 DKK/nat. Det behøver ikke være Manhattan, men skal heller ikke være i nogle af de dårlige neighborhoods rundt omkring.

    Håber I kan hjælpe :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jeg går ud fra, at I skal på ferie.

    Min Niece og hendes mand boede på "Radisson Martinique on Broadway" på deres bryllupsrejse - og var meget glade for det. Men jeres familie kan sagtens have andre krav og prioriteter.

    Derfor ville mine umiddelbare overvejelser være:
    • Specificer familiens behov (hvor store er børnene etc) => hvad giver det af krav til hotellet?
    • Hvor ligger det i forhold til jeres planer for ferien?
    • Prisen
    • Skal du optjene point hos en kæde / bruge status til at få fordele?
    Jeg vil foreslå, at du beskriver dette lidt mere, før vi kommer med alt for mange forslag.
     
    SophieHendriksen, Beaglen og CHIP "Synes godt om dette"
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Uha - her kan der komme mange forslag som også @Henry skriver. Afhænger stærkt af hvad I gerne vil prioritere.
    Har selv brugt Roxy Hotel i Tribeca flere gange - lige syd for Canal St på 6th. Tæt på mange gode spisesteder på og omkring Hudson St og 4 min gang fra Subway Stationer til linjerne 1, A, C, E F, N, Q og R, så det er nemt at komme uptown og til eks. Brooklyn. Absolut rimelige priser - og så kan man reelt være 4 på værelset.
     
    Beaglen, Niclas og Henry "Synes godt om dette"
  4. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Hej begge,

    Tak for svar :)
    Det er korrekt at det er ferie med mine forældre, da de vil holde rund fødselsdag derovre. Der er umiddelbart ingen krav til faciliteter på hotellet, men (god) morgenmad på hotellet eller i nærheden vil klart være at foretrække.

    Der er ikke lavet de store planer endnu, men det er første gang de andre skal til New York, så tænker det bliver en masse sightseeing af diverse ting på Manhatten. Så det må godt ligge tæt på Subway.

    Prisen skal være max. 2000,- per. nat. per rum - gerne mindre.

    Kæde / point optjening er ligegyldig (mest af alt en bonus hvis det kan lade sig gøre).

    Hvis der er områder man skal undgå at bo i, som f.eks. Harlem, mv. så kunne det også være brugbart :) Tak.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    OK - så jeg forstår, at det er 2 par uden mindre børn (dine forældre og jer). I skal derfor bruge 2 dobbelt værelser. Andre krav til faciliteter på hotellet / værelset (vil I eksempelvis sidde og hygge på hotellet om aftenen - eller må værelserne gerne være små?)

    Hvor lang tid skal I være der?

    m.v.h.

    Henry
     
    CHIP og Niclas "Synes godt om" dette.
  6. Niclas

    Niclas Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    87
    Point:
    18
    Vi skal være der fra den 7-12. maj.
    Værelserne må gerne være små, men der skal være toilet og bad på værelset.
    Der behøves ikke at være et hygge område til om aftenen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Jeg har ført boet et par gange på Hudson New York, Central Park. Fin beliggenhed - især i forhold til museer, Broadway og Central Park. Værelserne er små (bad på værelset selvfølgelig) og hvis man har lyst til en drink når man kommer hjem er der bar samt udendørs bar. Det holder sig under din 2000 kr grænse på dine rejsedatoer. Dog skal du være opmærksom på, at hoteller i NYC er dyre. Man får ikke masser af luksus selvom du er oppe på ca. 2K pr døgn.
     
    Beaglen, Niclas og Henry "Synes godt om dette"
  8. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Henry, THammer og Niclas "Synes godt om dette"
  9. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    569
    "Synes godt om" modtaget:
    1,463
    Point:
    93
    2000 kr er ikke så meget i New York. Jeg ville søge bredt på hoteller på fx. trivago og finde hoteller centralt på manhattan som opfylder ønskerne om pris og samtidig har en god rating.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Vi har været ret glade for “Double Tree Suites by Hilton Hotel New York City - Times Square”.
    Det ligger på Times Square, så man kan gå til alt.
    Og hvis man booker i god tid, kan man få et værelse til 2 for ca 140$ (uden morgenmad). Men der har vi spist ude på en af de mange restaurenter i nærheden.
     
    Niclas, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  11. NicklasAnthony

    NicklasAnthony Aktivt medlem

    Beskeder:
    59
    "Synes godt om" modtaget:
    130
    Point:
    33
    Niclas og Henry "Synes godt om" dette.
  12. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,805
    Point:
    113
    Huha, 2000 kr. pr. overnatning er ikke meget i New York som @frankbrix skriver. Det kan hurtigt gå hen og blive lurvet :eek:

    Jeg har ikke nogen forslag i den prisklasse udover Hudson, som også er foreslået herover. Mega små værelser, men fin kvalitet, det ville jeg skynde mig at booke, hvis det er netop er i din prisklasse.

    Derudover - Manhatten er en del større end mange (danskere) har forestilling om. Det tager ca. to timer at køre metro fra Astoria til bunden af Manhatten. Så har du lidt en idé om hvor store afstandene faktisk er. Bor du med "dårlig" beliggenhed, så kan du hurtigt bruge meget af turen på transport, og det er jo ærlig talt lidt surt.

    "Dårlig" beliggenhed er selvfølgelig et vidt begreb i så stor en by. Prøv måske at gøre dig nogen forestillinger om ting som er en deal breaker ikke at se/gøre og forsøg at planlægge lidt ud fra det. Og husk, New York er fantastisk bare at tulle rundt i og mærke stemningen uden at have et specifikt formål :) Jeg har været i New York virkelig mange gange, da jeg har familie og venner der. Det går der selvfølgelig tid med, men jeg plejer faktisk kun at have én ny sight jeg skal hver gang, og resten af tiden går med shoppe, spise og dalre rundt. Måske sidde en time på Union Square med sushi fra Wholefoods og se på gøglere og sære mennesker mens der er gademusik.
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  13. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    De sidste par gange jeg har været i New York der har vi boet på Jersey City siden, lige omkring Exchange Plaza der ligger der en PATH så er du på Manhattan indenfor minutter næste stop WTC fordelen er billigere hoteller 50% billigere, parkering ENDNU billigere etc.
    En samarbejdspartner har tyet til sådan noget lejligheds hotel, det er billigere end hotel, det er en 3 værelses lejlighed og alle de amenities amerikaner nu har, dermed sagt der er alt på nær roomservice, det lå ved Hudson Exchange med en PATH station og næste stop 9th street
    Gugling er også billigere men så på den anden side af Manhattan, men igen find et sted med metro.
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  14. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Hold øje med Viceroy New York. De kører ofte kampagner, så prisen kommer ned på de 18-2000 kr pr nat. Er 5* og ligger super godt og har en fed stemning.
     
    Niclas, CHIP og Henry "Synes godt om dette"
  15. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,044
    "Synes godt om" modtaget:
    4,448
    Point:
    113
    Enig i at beliggenheden er helt i top. Men man skal ikke have forhåbninger om at kunne åbne sin kuffert. Det er der ikke plads til, i hvert fald ikke på den billigeste værelseskategori. :eek:
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  16. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    har kun boet der to gange - en gang i et connectet room i deres billigste kategori (Executive room) som ikke var stort, men selv med tre store kufferter og håndbagage manglede vi nu ikke plads som sådan. Anden gang fik vi en juniorsuite og den var markant større og med flot udsigt ud over 57th street.

    Har ellers kun boet på hostel i New York, og der er næsten lige så dyrt. Der kan man så være heldig at få kig til lidt madras-action :oops::eek:
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  17. Modvig

    Modvig Aktivt medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    215
    Point:
    33
    Jeg plejer at bruge Novotel Times Square, som er ok value for money, god **** kvalitet men ikke fancy - lidt moderne men ikke fuld af stemning. Det ser ud til at i den ønskede periode 7. - 12.5 er prisen lige omkring 2000/nat. Vil I have et stemningsfuldt hotel og lidt old style indretning, vil jeg foreslå Roger Smith hotel, som har en virkelig god bar på toppen af taget og er lidt billigere
     
    Niclas, CHIP og Henry "Synes godt om dette"
  18. Modvig

    Modvig Aktivt medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    215
    Point:
    33
    PS nogle gange kan man få Sofitel for samme pris som Novotel
     
    CHIP og Henry "Synes godt om" dette.
  19. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Millenium Hilton kan anbefales. Ligger lige ved One World Trade Center. Har også bodd på Hilton Fashion District, som har litt små rom, men en god restaurant i lobbyen og en kul bar på taket.

    Enig med den. Jeg bodde der for 2 år siden og lokasjonen er perfekt. I tillegg får man et stort rom med separat soveværelse.
     
    Niclas, CHIP og Henry "Synes godt om dette"
  20. MK1

    MK1 Aktivt medlem

    Beskeder:
    46
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Et af mine favorithoteller er Standard at the Highline, som ligger helt fantastisk. Klods op ad The Whitney, The Highline, Chelsea Market, SoHo etc. Helt klart anbefalelsesværdigt!
     
    Henry, Niclas, DanielBahn og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side