Hotels.com rewards

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af jth, 15/1/20.

  1. jth

    jth Medlem

    Beskeder:
    33
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    18
    På hotels.com skriver de man skal gå til Rewards siden og vælge Sign Up — jeg kan ikke se nogen sign up knap nogen steder.

    Jeg er formentlig allerede signed up, men kan ikke se min status nogen steder ej heller historikken over mine ophold.

    Hvad gør jeg forkert?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. laksko

    laksko Nyt medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    21
    Point:
    3
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. jth

    jth Medlem

    Beskeder:
    33
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    18
    Jeg ser følgende:

    A9E69366-268E-461C-90EA-681526271403.png 732A374A-AB5C-4A85-BEE4-15B08577F9A4.png 28F4CC82-DC44-445A-A309-03D8ACCE1B60.png DFA53C70-B5BB-46C0-80AE-4C2A774FD2B1.png

    Der er hverken sign up eller status.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. laksko

    laksko Nyt medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    21
    Point:
    3
    Prøv via browseren på din PC/Mac?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. KennethJ

    KennethJ Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    9
    Point:
    3
    Er her i øvrigt nogle der nogensinde har oplevet nogle fordele ved feks at være guld medlem - altså udover man opsparer nogle nætter.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,554
    "Synes godt om" modtaget:
    4,486
    Point:
    113
    Guld på 8ende år og har aldrig fået en disse ud af det
     
    Beaglen, jtraveler, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. jth

    jth Medlem

    Beskeder:
    33
    "Synes godt om" modtaget:
    92
    Point:
    18
    Siden ser identisk ud i app’en, iPhone Safari, Mac Safari, Windows Firefox og Windows Chrome. Jeg har også forsøgt at ændre sprog til engelsk.

    Hotels.com har ikke en e-mail / web-formular hvor man kan bede om hjælp og jeg magter ikke at ringe og snakke med en indisk helpdesk :)
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Jeg har tidligere kunne skrive til dem. Vist nok en bestilling, som jeg aldrig fik bekræftet. Totalt ubrugelig, og så vil jeg ikke bruge flere ord på det.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Jeg har selv talt i telefon med "Guldlinjen" og det var altså ikke en indisk ansat, men derimod venligt personale der fik løst problemet.

    På det næste sted jeg skal bo skriver de at man får en gratis værelsesopgradering, hvis der er ledigt. Hvordan finder man lige ud af om de "husker det"?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    529
    "Synes godt om" modtaget:
    1,845
    Point:
    93
    Du tager en kopi / screenshot med af beskeden til det sted hvor du skal bo. Det er din dokumentation for, at du har fået lovning på værelsesopgraderingen og kan også bruges i tilfælde af, hvis du skulle komme i problemer. Når du så ankommer, skal du holde fast i værelsesopgraderingen og så må dit næste "opholdssted" og Hotels.com sammen løse problemet bagefter.
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Søren G

    Søren G VIP medlem

    Beskeder:
    243
    "Synes godt om" modtaget:
    788
    Point:
    93
    Ja den del er jeg ikke så bekymret for, men mere om de reelt set er ærlige om, hvorvidt de har ledige værelser i kategorien over den vi har booket.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  12. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Er det noget du har erfaring med? Jeg er også gold, men har dog ikke brugt det endnu.
     
    Beaglen, Nicki Lolk Sørensen og Henry "Synes godt om dette"
  13. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    529
    "Synes godt om" modtaget:
    1,845
    Point:
    93
    Det kan jeg godt forstå. Jeg vil foreslå dig at gøre følgende (der tages udgangspunkt i en hotelbooking):

    1) Undersøg først (evt. via hotellets hjemmeside) om der er flere typer af værelser. Jo flere typer af værelser / standarder, jo bedre er sandsynligheden for en opgradering.
    2) På selve ankomstdagen: Ring i forvejen om morgenen til hotellet og hør om der er mulighed for en opgradering i forhold til det, du har fået lovning på.

    3) Hvis det er muligt, ankom gerne til hotellet i god tid. Jo senere du ankommer på dagen, desto mindre sandsynlighed kan der være for opgraderingen. Det afhænger af udbud og efterspørgsel.

    4) Sig gerne - helst i et pænt tonefald - at du/I har nogle specielle behov / ønsker for værelsesopgraderingen (f.eks. vi ønsker virkelig gerne et værelse med udsigt over swimmingpoolen / havet, eller vi ønsker et værelse i en del af hotellet, hvor der ikke er noget larm fra elevatorer, køkken / andre larmende faciliteter).

    5) Hvis det efter ovenstående stadig ikke er lykkedes at få en opgradering, kan du insistere på at tale med en driftsansvarlig chef / manager.

    HUSK: Hoteller kan aldrig garantere 100 %, at der er mulighed for en opgradering (disponeringen over værelserne kan jo ændre sig hurtigt) og derfor fraskriver hotellerne sig retten til at give opgraderingen. Det er derfor vigtigt, at man som gæst respekterer dette. Hvis hotellet er fuldt booket, kan en opgradering jo ikke lade sig gøre, selvom hotellet gerne ville give det hvis de kunne. Hotellet vil jo gerne belønne deres gæster i loyalitetsprogrammet, men med forbehold for, at det kan lade sig gøre på dagen.

    @jtraveler
    Jeg har ikke selv erfaringer med Hotels.com, men jeg vil anbefale at nærlæse deres vilkår og betingelser godt igennem. Jeg er ikke vild med Hotels.com m.fl. som mellemled - jeg booker gerne direkte igennem hotellet og bruger hotellets eget loyalitetsprogram. F.eks. er jeg Gold member hos Best Western og selvom de også gerne ville opgradere mig, er mulighederne få, når jeg vælger at have mine hunde med på rejsen.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Jeg har også oplevet mange forskellige former for opgradering. Den bedste var nok fra standard værelse til suite på Radisson i Prag og Sheraton i Ankara. Er også blevet opgraderet en del gange fra standard værelse til business værelse på Radisson og standard værelse til family room på Moxy.

    Men har gennem tiderne også fået mange opgraderinger, jeg ikke har bemærket (ud over at de i receptionen sagde, jeg havde fået en opgradering). Eksempelvis til et hjørneværelse eller et værelse på en højere etage med udsigt. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg aldrig have opdaget det.

    Det er også min erfaring, at jeg får de bedste opgraderinger på korte ophold (1 - 2 nætter), mens det er vanskeligere at få en mærkbar opgradering på ophold, der varer 7 - 12 dage)

    Derfor skal du nok ikke regne med den helt vilde opgradering.

    Et sidste råd: Jeg tjekker altid, om der er ledig værelser aftenen før jeg ankommer. Og hvis der ikke er ledige værelser i en bedre kategori, så kan du roligt skrue forventningerne ned.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  15. Jedermann

    Jedermann Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Jeg bliver forholdsvis tit opgraderet - selv som sølvmedlem.
    Sidst til en 160m suite på Palazzo i Las Vegas :)
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Det var godt nok en lang suite. Hvor bred var den? ;)
     
    Calle77, PeterA, Beaglen og 12 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Jeg faldt lige over denne forklaring på "upgrades" hos Radisson Rewards:

    Room upgrades are determined by the participating hotel depending on availability at time of check-in. Room upgrades vary by property and by room category and may include a room in a preferred location, a room with a preferred view, or a recently renovated room. Platinum members may be eligible for an upgrade to the next room category or to a Standard Suite, if available.
     
    Beaglen og Nielspg "Synes godt om" dette.
  18. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Hotels.com har en kampagne, hvor man kan opspare dobbelte reward nights - reelt er det 20% rabat på overnatningerne mod normalt 10%.

    Hvis man køber fem overnatninger, får man altså en reward night svarende til gennemsnitsprisen af de fem overnatninger.

    Man skal booke senest 24. maj og overnatningerne skal foregå mellem 1. juni og 31. august. Så vidt jeg kan se, SKAL man betale ved reservation, da man skal indtaste RWD2X2020 som rabatkode, og det kan man ikke, hvis man vælger at betale på hotellet. Men det gælder også overnatninger med fuld fleksibilitet, så det gælder bare om at booke....
     
    Henrik Olsen, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"
  19. Steen_C

    Steen_C Aktivt medlem

    Beskeder:
    42
    "Synes godt om" modtaget:
    103
    Point:
    33
    31. august 2021 vel at mærke :)
     
  20. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Uvæsentlig detalje..:p:p:p
     
    Henrik Olsen, Steen_C, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side