Hotels.com

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Thorbjoern, 9/5/18.

  1. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Hello there ;)

    Kan se i forskellige tråde her på sitet at folk er medlem af forskellige hotel status programmer herunder jeg selv.

    Jeg har dog konstateret at der er basis for lidt ekstra bonus ved at være medlem af Coop og herigennem booke hoteller igennem Hotels.com som er Partner hos Coop.

    Ved at benytte Coop og partnerfordelen igennem dem opnår man følgende:
    - Optjening af bonusnætter hos Hotels.com
    - Der indsættes 6% bonus på din Coop medlemskonto
    - Hotels.com har prisgaranti.

    Nu har jeg ikke selv "testet" ovenstående på alle "Status programmer" derfor tør jeg ikke sige om man samtidig optjener status hos de enkelte programmer.
    Jeg ved dog igennem Hilton optjener man ikke status ved at booke på ovenstående måde, til gengæld fungerer dette fint hos BW ;)

    Dette indlæg kan slettes hvis det findes upassende, tænkte dog det måske kunne have interesse for nogen ;)
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,776
    Point:
    113
    Jeg er ikke helt opdateret (og kan ikke lige tjekke), men husker flg. fra tidligere:
    • Man kan ikke både optjene bonus nætter hos hotels.com og 6% bonus hos COOP. Nogen, som kan be/afkræfte dette?
    • På hotelprogrammer får man ikke godskrevet noget som helst, hvis man booker gennem rejsebureau (og deres website). Kun booking på hotellets hjemmeside giver nætter & point.
     
  3. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Jeg har booket hos Hotels.com gennem HotelsCombined og fået både bonusovernatning hos Hotels.com og EB-point gennem HorelsCombined-kampagnen i onlineshoppen. Så med mindre det var en fejl, så kan det godt lade sig gøre at få begge dele
     
    Kasper, Thorbjoern og Henry "Synes godt om dette"
  4. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93

    https://medlem.coop.dk/partnerfordele/hotelscom

    Her fremgår det du får 8% bonus hvis ikke du gør brug af Rewards og 6% bonus hvis du gør brug af Rewards.

    Hvad angår hotelprogrammer kan jeg jo igen kun oplyse til egne erfaringer og der har jeg fået på min seneste BW overnatning i Stockholm, kombineret med reward samt bonus.
     
    Beaglen, Nielspg, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,776
    Point:
    113
    Men du har ikke samtidig fået tilskrevet nætter og point i hotellets program
     
  6. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Jo. Da jeg havnede på Hotels.com gennem HotelsCombined loggede jeg ind som sædvanligt. Det var et sats, da T&C beskriver, at det ikke er muligt. Men det var det. Har både fået point fra HotelsCombined og overnatning på Hotels.com (overnatningen var i marts). Om det var en fejl, vides ikke...

    Edit: Dit spørgsmål går på noget andet. Nej, det er korrekt, dem fik jeg ikke. Det var BW.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  7. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Jeg bruger topcashback.co.uk, der får man op til 12% cashback, dog er cashback + reward programmet nede i 3%
    Indtil videre er næsten alt blevet tracked korrekt.
    Har pt. En £50 claim på Currencyfair, men alle mine hotels.com overnatninger er blevet tracked.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  8. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Tak for god info! :)

    Jeg er guldkunde hos hotels.com med 30-40 overnatninger om året, så de ekstra 6 procent hos COOP har en rigtig god værdi for mig :cool:
     
    Thorbjoern og Henry "Synes godt om" dette.
  9. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    595
    "Synes godt om" modtaget:
    1,818
    Point:
    93
    Det var sandelig så lidt ;)

    Har selv brugt Hotels.com en del, og når man så lige får lidt ekstra sat ind på sin Coop konto så gør det lige tingene liiiiiidt sjovere :rolleyes:
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,273
    "Synes godt om" modtaget:
    6,759
    Point:
    113
    Så forringes hotels.com:

    Screenshot_20190813-143336.png
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,776
    Point:
    113
    Nu bruger jeg ikke hotels.com - men et enkelt spørgsmål: Skal man selv betale skatter og afgifter på bonus-overnatninger? I givet fald, er ordningen jo ikke så god, som man umiddelbart skulle tro.
     
    Beaglen og SebastianBruun "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men så længe du bruger app er det jo stadigvæk gratis, så mon ikke det går?
     
    Thorbjoern og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Værdien af bonusovernatningen, bliver fratrukket prisen på den booking, som du foretager. Hotels.com inkluderer skatter og afgifter, så
    Værdien af bonusovernatningen, bliver fratrukket beløbet på opholdet, som du er i færd med at handle. Hotels.com inkluderer skatter og afgifter, så beløbet du betaler bliver mindre, men intet decideret gebyr for skatter og afgifter.
    Jeg ved ikke, om man kan booke et ophold kun ved brug af bonusovernatning, da jeg altid bruger den som delbetaling.
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  14. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,273
    "Synes godt om" modtaget:
    6,759
    Point:
    113
    Hvis værdien af bonusovernatningen overstiger den overnatning du køber, betaler du ingenting, men 'overskuddet' nupper hotels.com.
     
    jtraveler og Kermit "Synes godt om" dette.
  15. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    cm

    Jeg har betalt et helt ophold på 4 nætter med bonusnætter på hotel Hyatt Regency i Jacksonville, Florida. Det var ikke noget problem.
     
    Beaglen, Henry og Kermit "Synes godt om dette"
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,776
    Point:
    113
    Meget fint. Men kan I så forklare hvordan jeg skal forstå sætningen i @Nicki Lolk Sørensen oprindelige opslag:

    Du må da betale innløsningsgebyret, i tilleg til ordinære skatter og avgifter.
     
  17. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    At de indfører et nyt gebyr for booking af bonusovernatninger, med mindre man bruger app (spøjst i øvrigt: Hvorfor skal der være forskel på en booking via app og via browser?o_O)
     
    Thorbjoern, Henry og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,776
    Point:
    113
    Har andet sted læst, at der er forskel på priserne i appen og browseren
     
  19. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    A'pro'pos priser og portaler.

    Vi booker altid direkte hos hotellet. Det har på alle årets ophold givet 'bonus': Gratis morgenmad; kaffe/kage om eftermiddagen, prosecco (naturligvis afkølet i isspand) + snacks på værelset ved ankomst, sen check-out o.s.v..

    Når vi har takket for servicen er svaret: "Vores måde at påskønne direkte booking, når vi nu er tvunget til at holde samme priser på egen side som ved portalerne."

    win-win :)
     
    Beaglen, Nielspg, Peter F. og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,392
    "Synes godt om" modtaget:
    12,776
    Point:
    113
    Min kollega fra Ungarn søger altid hotelpriserne på en portal - og bagefter kontakter han hotellet for at høre, om de kan matche. Og så får han gratis parkering, morgenmad o.l. oveni.

    Det er vel også derfor at større kæder har special priser til medlemmer af deres loyalitets program. Så vidt jeg forstår, kan de dér give lidt lavere pris end den, som portalerne tilbyder. Lægger du derudover bonuspoint, velkomstgaver, opgradering m.m. oveni, så føler jeg mig godt behandlet af hotellerne i Radisson Rewards og Marriot Bonvoy.
     
    Erwin Lansing og SebastianBruun "Synes godt om" dette.

Del denne side