HotelsCombined og Eurobonus

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Nielspg, 19/12/18.

  1. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Har set at hotel søgemaskinen HotelsCombined giver 40 Eurobonus points pr 100 kr. - er der nogen som har gjort sig erfaringer med dette?

    Kan man bruge HotelsCombined til at søge et hoteltilbud med f.eks. Hotels.com ud, og optjene 10% kickback fra Hotels.com og samtidigt optjene yderligere ca 4% rabat (altså 40 points pr 100 kr. brugt) gennem HotelsCombined?

    IMG_2593.PNG
     
    Senest redigeret: 19/12/18
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Jeg bruger den på stort set alle mine hotel bookinger, da mit nuværende firma ikke har logbuy.(her får man ofte 6-8% kickback + rewards hos hotels.com og så matcher de alle priser så altid et win)
    Hvis du med 10% kickback mener deres hotels.com rewards, så jo så fungere det glimrende.
    Det var dog sjovere da de startede med at give omkring 350point per 100kr. :)
     
    Bekgaard, jtraveler, Nielspg og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Gitte

    Gitte Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Tak for tipset
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  4. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Hej alle,

    Jeg kan bekræfte, at det stadig fungerer med både Hotels.com Rewards + EB Ekstra points gennem Hotelscombined :)
     
    Jeblin, Nielspg, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    116
    "Synes godt om" modtaget:
    341
    Point:
    63
    Jeg har igen lidt problemer med at få point ind på kontoen for hotelscombined, de står alle sammen meget fint inde på siden som point på vej. Men der har de også stået siden januar, og jeg får ikke svar fra SAS angående pointene.
    Er der nogen herinde der ved om de har nogle faste måneder hvor de bliver overført til ens konto?
    Er der nogen der har modtaget point for Hotelscombined i de sidste 3 måneder?
    Sidste gang fik jeg overført point i en kæmpe klynge en dag i November.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Nope, har heller ikke modtaget.
    Afventer også for bookinger i januar mv. De 8 uger holder i hvert fald ikke, men jeg har ikke taget kontakt til dem. Hvem har du skrevet til?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Min erfaring med Eurobonus online shoppen, er at "Registrer manglende point" sjældent virker. Vælg i stedet for Kundeservice --> Kontakt os. Den formuler sender en mail, som du får svar på efter et par uger. Jeg har skrevet med "Casper" en del gange. Er begyndt bare at svare ham på sidste mail når noget er galt, i stedet for at oprette ny claim ;)
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side