Houston immigration

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af CHA211, 26/2/17.

  1. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Jeg flyver til IAH i morgen med KLM.
    Sidst jeg var igennem immigration i IAH, for ca et år siden, der kunne jeg ikke bruge automaterne. Dette på trods af at jeg før det, havde haft held med at bruge automater i Miami, JFK og IAD

    Nogen der ved om automaterne i IAH er blevet sat op til ESTA, eller om det stadig er det samme?
    Og er der nogen der har været igennem fornyligt, der har en idé om, hvor meget kaos man skal forvente?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Jeg var der i januar sidste år. Kom fra Mexico, det var et helvede. MEN, det var som transit.
    De havde automater oppe, det gik smooth igennem immigrationen og vi var ret hurtigt igennem, der var ikke så mange på det tidspunkt. Mener det var sidst på eftermiddagen.


    Vi skulle videre med domestic, er Star gold og rejste på UA business, så jeg tror muligvis jeg glippede "premier access" køen til sikkerhedstjek. Var bagstiv og træt - det kan være udslagsgivende o_O - der må være en premier Access i transiten.
    Det tog en time i sikkerhedskontrollen - de var komplet ineffektive...og jeg skulle sådan tisse!!!:eek::eek:;)
     
    Henrik Olsen, Henry, CHA211 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Tak for en livagtig beretning.
    Jeg satser på at bruge en automat. Denne gang skal jeg ikke flyve videre fra Houston, men bare hente en lejebil.
    Jeg lander 13:50 med 747 combi fra Amsterdam, satser på at det går smooth.
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  4. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Lige for at runde den af, så gik det fint med at komme igennem.
    Der var ca 20 min ventetid til at komme til en automat. Efter at have printet sedlen ud ved automaten, så stod jeg i kø i ca 10min (af en eller anden grund blev jeg sendt over i køen sammen med crew og direktørtyper).
    Al bagagen var på båndet da jeg nåede derud så alt ialt ca 1 time fra touch down og til jeg sad i min udlejningsbil.
    Få minutter efter vi landede kom der en BA 747. Det har nok noget at skulle have sagt hvem der lander først.
     
    Henry, Calle77, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side