Hurtigere adgang til USA

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Kristian, 10/4/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,840
    "Synes godt om" modtaget:
    8,841
    Point:
    113
    Det her er en god nyhed... - For at komme til USA efter en lang flyvetur og starte med at misse sit fly eller bare vente i en times tid, er bare ikke ok...

"REJSENDE: Fra næste uge kan indehavere af ESTA-tilladelse bruge selvbetjenings-automater ved indrejse i USA i flere lufthavne. Hidtil har muligheden været forbeholdt amerikanske og canadiske statsborgere...."

http://www.standby.dk/hurtigere-adgang-til-usa/

Schwert, Nicki Lolk Sørensen og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,179
    6,179
    Point:
    113
    Det er en super positivt tiltag som vi har ventet på og som jeg vil teste om 2 uger :)

Kristian "Synes godt om" dette.
  3. danielbirch

danielbirch VIP medlem

Beskeder:
    264
    395
    Point:
    63
    Det er en spændende udvikling :) Skal vi gætte på, at det ikke gælder rejsende med børn... men ok, hvis køen bliver kortere, fordi mange kan ekspedere sig selv, bliver det jo en fordel også for dem, som stadig skal have manuel behandling.

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,840
    8,841
    Point:
    113
    Synes nu at "crowd control" folkene har været flinke til, at tage familier med børn ud af køen og over i en kø beregnet til disse, så det er nok stadigvæk samme gode service der...

5. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Det er godt nyt. Så kan det være man skulle overveje en tur til USA igen. Et jeg ellers har holdt mig fra de sidste 4 år. Blev simpelthen så irriteret over immigrations processen, at jeg blev enig med mig selv om, at det var bedre for mit blodtryk at holde mig derfra.

6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,840
    8,841
    Point:
    113
    Men @THammer måske vi skal få dig derover som Test ESTA person :) - og håber på, at blodtrykket forholder sig i ro...

Henrik Olsen og THammer "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Jeg er helt enig. Jeg har bevidst fravalgt/nedprioriteret USA som feriemål pga hysteriet omkring immigration, TSA o.l. Og så det faktum at de vil have penge for ESTA.

THammer "Synes godt om" dette.
  8. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Hahahaha @Kristian ja det var måske ikke en dum ide. Jeg er godt nok i Kina i øjeblikket og godt 1 1/2 måned frem, so mon ikke der en andre der har chancen for en tur derover inden.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  9. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Ja præcis @jefi99 det er så mange steder hvor det er langt nemmere at brænde sine surt tjente feriepenge af.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side