Hvad er det vildeste du har brugt bonuspoint på?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 8/4/16.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Hvad er det vildeste, skøreste, dyreste etc. som du har brugt bonuspoint på?

Vi udvælger nogle af de bedste bud, som forumbrugerne kan stemme på. Der er en præmie til vinderen....

2. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,577
    4,190
    Point:
    113
    Hmm jeg har ingen F indløsninger, men hotel indløsninger gælder vel også?
    • Dyreste: 150.000 Hyatt points for 6 nætter på Park Hyatt Maldives ~ nomal retail ca. $6,500
    • Bedste værdi: 90.000 Hilton points for tre værelser i 7 nætter på Hilton Oman Salalah
    Ellers er det rimeligt standard indløsninger synes jeg... business class til USA, Hawaii, Mellemøsten, Indiske subkontinent, Asien, og hoteller på Maui, St Croix, Puerto Rico, Phuket, osv.

Frequie, tbh, RMB og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. *flyer

*flyer Sjeff

Beskeder:
    265
    665
    Point:
    93
    400.000 US Airways Dividend Miles for CPH-(C)-LHR-(F)-ICN-(C)-HKG-(F)-HND-(F)-LHR-(C)-CPH med British Airways og Cathay Pacific for 4 personer.

1xx.000 Lifemiles for SIN-DEL-SIN i Singapore Airlines Suites med 26 timer i Delhi for 1 person.

9x.000(?) Lifemiles for FRA-ICN-LAX i Asiana First Class for 1 person.

Havde booket 75% af en "Dobbelt RTW" i F, men der var alligevel ikke plads på de sidste 2 segmenter, og så går det jo ikke. You win some, you lose some :)

tbh, Flemming Poulsen, RMB og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. RMB

RMB Nyt medlem

Beskeder:
    8
    16
    Point:
    3
    340.000 AA miles for 2 personer:

FRA-(F)-HKG-(C)-NRT-(F)-SYD med Cathay og Japan
    MEL-(F)-AUH-(C)-FRA med Etihad

Booket kort inden devalueringen i marts, så jeg har endnu ikke fløjet turen.

tbh, Henrik Olsen, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    301
    441
    Point:
    63
    10.000 points på en overnatning - Scandic Kolding. Slå den...

Nielspg, mhsalv, asf og 8 andre "Synes godt om" dette.
  6. Schlandy

Schlandy VIP medlem

Beskeder:
    322
    725
    Point:
    93
    QUOTE="Frequie, post: 29257, member: 64"]10.000 points på en overnatning - Scandic Kolding. Slå den...[/QUOTE]
    He he:) forhøjer den til 2x10.000 rica hotel kristiansand.

Flemming Poulsen, Kristian og Frequie "Synes godt om dette"
  7. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,826
    3,226
    Point:
    113
    Jeg købte en gang en 550g Godt og Blandet for 1300 EuroBonus point der ellers var udløbet.
    Derudover 127.000 Miles & More Miles, 45.500 EB point på 3 billeter, samt 1 revenue SAS PLUS CPH-MUC på at flyve fra CPH-ICN med ruten CPH-MUC-CPH-SFO-RNO-SFO-IAD;JFK-NRT-PVG-ICN.
    Lidt af en omvej, men lækker tur med højeste mulige klasse på alle flyvninger på nær SFO-RNO...

clager, mhsalv, Frequie og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    797
    1,113
    Point:
    93
    Kunne ikke finde noget fornuftigt i SAS Goodie Bag, så fik 4 biografbilletter til nevøen og hans familie. Fik lidt dårlig samvittighed overfor mine to niecer (21 og 23 år). Så de fik en bonusbillet på SAS plus til Barcelona (Billund - København - Oslo - Barcelona - Stockholm - Billund). Det var den eneste rute, SAS kunne tilbyde - men pigerne nød det. Specielt da en lufthavnsmedarbejder i Billund gik hen til dem og sagde: "I står i den forkerte kø - denne her er kun til business passagerer." og de kunne svare: "Det tror vi ikke. Kik lige på vores billet".

RasmusH, CHA211, PENSIONISTEN og 8 andre "Synes godt om" dette.
  9. alexanderln

alexanderln Stealth Member

Beskeder:
    1,792
    3,483
    Point:
    113
    @Henry minder meget om min første rejse alene.
    Skulle til ZRH fra CPH hvor jeg skulle møde min far til en forlænget weekend på ski efter han havde været på kongres. Dengang var turen købt for 15.000 pts - 50 % børnerabat, så 7.500 pts t/r + skatter for SK Business (dengang der var gardiner ;) )

Da jeg hoppede ind på 1F (jeg var 11 år) fik jeg straks at vide "Hov hov, der skal du vidst ikke sidde?".. kan huske CC blev flove, og de undskyldte mange gange da jeg viste mit boarding pass. Resten af turen var der god service for alle pointene.. nok den bedste redemption for en dengang dyr billet-type.

Ellers er min bedste redemptions med HHonors Cat. 1 hoteller.
    7 nætter på Hilton Waterfalls Sharm El Sheik for 30k pts, hvor jeg samtidig blev HHonors Guld på Fast Track.

og har også haft 2 nætter på DoubleTree Johor Bahru for 10k pts. Tror ikke de havde mange guld-medlemmer på sådan en location. Blev i hvertfald behandlet som konge, så man fik det helt dårligt over hvor "lidt" man havde givet for at bo der :)

CHA211, Henrik Olsen, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side