hvad lavede du d. 11-9-2001?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 11/9/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,832
    "Synes godt om" modtaget:
    8,812
    Point:
    113
    Lidt flyrelateret? Hvad lavede i, tror mange kan huske den eftermiddag!

Kan huske jeg var på arbejde på kontoret og deromkring nok ved lidt i 14 tiden gik det op for os, at noget var galt og det gik hurtigt! Så tror ikke vi arbejdede mere den dag...

2. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    991
    2,031
    Point:
    93
    Sad på kontoret, da en af gutterne hørte i radioen at et "sportsfly" var fløjet in i WTC, og at TV2 sendte ekstraudsendelse.

Vi hørte så to ekstra udsendelser i radioen, og besluttede at lukke ned for dagen (den gang havde vi sgutte TV i firmaet jeg var i) var vel hjemme ved 15:30 tiden, og sad som resten af verdens befolkning "som tryllebundet" til TV skærmen de næste 8 timer, mens det stille og roligt gik op for mig at verden blev ændret den eftermiddag.

(PUUUH kan stadig få kuldegysninger ved at tænke tilbage på det, nøjagtigt som første gang jeg besøgte Ground Zero i 2008)

/Schwert

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Rune

Rune VIP medlem

Beskeder:
    168
    371
    Point:
    63
    Sad på Hilton i Singapore og stenede med CNN i baggrunden efter første arbejdsdag på en nyt projekt (ja, jeg var Hilton fan engang ;-).

Jeg selv var fløjet ud dagen før, min kone skulle flyve ud og besøge mig et par dage efter og min papbror sad i et LH fly på vej til NYC (som vendte om da de lukkede luftrummet), så der var pænt meget nerver på i familien.

En måned senere var jeg på et af de første fly (SAS fra SIN via BKK) der fik en "omvej" da US gik ind i Afghanistan og luftrummet blev lukket.

Lige lov spændende tider ...

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side