Hvem var så heldige at nå at melde sig til årets SAS Meet and Greet den 31. maj? I denne tråd kan også postes om man får billetter til overs, som andre kan få gavn af. Ville der være nogle som kunne tænke sig at møde før til en kop øl et sted?
Har booket en billet, men ved ikke om logistikken går op, hvis ikke er jeg sikker på at der er en "arvtager" her inde...... /DSGM
Jeg har været væk på påskeferie, så jeg så slet ikke invitationen, inden alle billetter var væk. Hvis nogen får en til overs, er jeg meget interesseret.
Jeg kommer også. Bookede 2 billetter og forventer at tage en ven med. Hvis han alligevel ikke kan, så giver jeg naturligvis gerne billetten videre herinde.
Kunne se ud til at det kolliderer med et smut til AGP - så får min "fellow Aarhusianer" selvfølgelig billetten....
Jeg havde bestilt en billet, men er blevet booket til en kunde i Tbilisi hele ugen, så jeg får ikke brug for den alligevel. Ved ikke hvordan man kan give den videre til en anden person?
Hvor skulle vi mødes? Og hvad tid? Jeg skal en tur til Fredericia til noget prøve værk så jeg er først tilbage ca kl 18
Tror ikke der er sat et sted på endnu - jeg har indlogeret mig i nærheden af Nørreport Station, så skulle man være "tæt på alt" også metroen til CPH torsdag morgen.....
Jeg opretter lige en tråd til vores Meet Up den 10. maj - så kan vi forsætte der og finde endeligt tid og sted
Link til tråden om InsideFlyer Meet Up den 10. maj er her: https://insideflyer.dk/forums/threads/insideflyer-meet-up-den-10-maj-i-københavn.3452/
Hvis nogen skulle have en ekstra adgangsbillet, er jeg en meget taknemmelig arvtager. Jeg nåede det ikke selv, inden der blev udsolgt
De andre gange har jeg ikke været med til Diamant møder, men er der spørgetid, hvis så? Skulle vi ikke formulere nogen i tråden og eventuelt stemme på dem og finde de 3-5 bedste? Et kunne være, hvad er jeres planer mht opgradering af IFE? Men ellers er det vel enhancements på menuen, der spørges om...
Jeg syntes det er super med 5 spørgsmål. Så giv los med dem. Så ser vi om ikke vi kan komme af med dem denne aften ;-)