Hvilket flyselskab har den bedste sikkerhedsvideo?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 21/7/16.

?

Hvilket flyselskab har den bedste sikkerhedsvideo?

1. Air New Zealand - Man in Black

3 vote(s)
    27.3%
  2. Air New Zealand - Hobbit

1 vote(s)
    9.1%
  3. Virgin America

3 vote(s)
    27.3%
  4. Delta

0 vote(s)
    0.0%
  5. Air France

1 vote(s)
    9.1%
  6. Qatar

0 vote(s)
    0.0%
  7. Cebu Pacific

3 vote(s)
    27.3%
  1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Vi har idag skrevet om forskellige flyselskabers sikkerhedsvideoer - og der er mange sjove.

Hjælp og med at kåre den bedste.

Du kan se de sikkerhedsvideoer vi har udvalg i denne er atikel:

https://insideflyer.dk/hvilket-flyselskab-har-bedste-sikkerhedsvideo/

Stem på din favorit overnfor.

Kommentér også gerne i denne tråd og kom med forslag til andre sikkerhedsvideoer du synes er sjove eller specielle.

Bizflyer "Synes godt om" dette.
  2. Flyvefisken

Flyvefisken Nyt medlem

Beskeder:
    9
    19
    Point:
    3
    Jeg tror lige jeg har meldt mig ind i Schwerts fanklub for mavesure halvgamle mænd, for jeg kan ikke befrie mig fra den borende tanke at det hele er noget useriøst pop.

Jeg stemte på Virgin Americas video, fordi det var den der irriterede mig mindst.
    Bortset fra det, kom jeg også til at overveje at grunden til at man laver sådan nogle popvideoer vel er fordi det er den eneste måde man kan få unge mennesker til at høre efter.

Nå! Nu skal jeg nok holde min mund.:confused:

Senest redigeret: 22/7/16
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    804
    1,123
    Point:
    93
    Det er jo nok udenfor emnet.

Den sikkerhedsdemonstration, jeg husker bedst er en nordmand, som skulle lave demonstrationen fra CPH til AAR på den sidste afgang (nok ved 11 tiden om aftenen). Det ligger nok 15 - 20 år tilbage. Han sagde bl.a.:
    • Jeg skal fortælle jer lidt om vores sikkerhed, selvom det er unødvendigt, da de fleste af jer flyver meget mere end os i besætningen.
    • Nødudgangene er markeret med "exit". Skiltet er i meget populære farver her i landet, rødt og hvidt. I Sverige er skiltene gule og blå.
    • Vi serverer en kop kaffe. Og så kan I købe "Gammel Dansk" til xx kroner. I synes måske det er dyrt, så derfor får I 2 flasker til den pris. (ja, det var dengang, SAS solgte lidt godter på indenrigsruten)
    Det fik han en klapsalve for.

Flemming Poulsen, Bizflyer og Rikke Haugen Olsen "Synes godt om dette"
  4. Rikke Haugen Olsen

Rikke Haugen Olsen VIP medlem

Beskeder:
    339
    754
    Point:
    93
    Hehe. Jeg er i den modsatte grøft som hende den jubellykkelige, der synes, det er skideskægt. Særlig Air NewZealand. De er virkelig sjove.

Ulrik, Flemming Poulsen og Bizflyer "Synes godt om dette"
  5. Ulrik

Ulrik VIP medlem

Beskeder:
    774
    2,194
    Point:
    93
    Det kan godt være at det er pop, men jeg synes det er sjovt pop. Hellere det end SAS A 319/ 321 videoer som signalerer alt andet end at man er et selskab der har rystet sig fri af monopoltiden.
    Det er ingen hemmelighed herinde at Air New Zealand er min favorit også hvad angår sikkerhedsvideoer. Af de mulighederne stemmer jeg på Men in black, god humor. Men deres Safety in paradise, er også god

Rikke Haugen Olsen "Synes godt om" dette.
  6. Rikke Haugen Olsen

Rikke Haugen Olsen VIP medlem

Beskeder:
    339
    754
    Point:
    93
    Jeg synes nemlig også, Safety in Paradise er rigtigt god :)

Ulrik "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

alexanderln Stealth Member

Beskeder:
    1,800
    3,509
    Point:
    113
    "Travellers are busy people, no one knows it better than us"
    *Sony Ericssonen slukkes* ;)

Ulrik og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    453
    1,204
    Point:
    93
    Correction:
    ....no one understands that better than Scandinavian Airlines....

alexanderln "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,872
    8,941
    Point:
    113
    Jeg ser generelt ikke sikkerheds videoer... - men synes generelt der er med reklame og information samtidig, især når den skal vises på flere sprog a la, SAS'sk og Engelsk...

DOG blev jeg for nylig overrasket, da Norwegian sikkerhedsvideoen forklarede hvor man skulle gå på vingen.. - hmm, nu ved jeg det, men tror da bare man vælter du, hvis der er "panik".... (og der er nogle sorte kanter, man skål går indenfor der, hvis i ikke vidste det..)

PS, nå jo, man skal huske at sige til konen, at hun skal tage de højhælede af INDEN hun hopper ud på slidsken...

Ali Taran, Ulrik og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  10. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    804
    1,123
    Point:
    93
    Husker for længe siden, da jeg fik et vinduessæde og på kanten af vingen og læste "Step On" (det stod godt nok på hovedet) og syntes de var meget betænksomt, man havde skrevet, hvor folk måtte gå. Indtil jeg en dag læste det fra den rigtige vinkel: "No Step". :eek::eek::eek:

Ali Taran, Peter F., Flemming Poulsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. SimonFraLolland

SimonFraLolland VIP medlem

Beskeder:
    75
    255
    Point:
    53
    Kan bedst lide Virgin Americas, skam de er blevet købt af Alaska Airlines, så den forsvinder nok relativt snart.

Kunne også godt lide Deltas "For Sjov" safety video: The Internetest safety video on the Internet, men den har de fjernet fra deres youtube.

Senest redigeret: 22/7/16
  12. jespersm

jespersm Aktivt medlem

Beskeder:
    45
    109
    Point:
    33
    Nogle af dem er så poppede, at jeg nok næppe ville opdage, at det var en sikkerhedsvideo men blot tro, at det var en form for reklame, og så ville jeg overhovedet ikke høre efter.
    Air France rammer fint ved at være moderne, men trods alt ikke helt så popsmart. Vel meget passende til et fint, gammelt, seriøst selskab.
    SAS kunne passende trænge til at få lavet en ny video - hvorfor ikke udlicitere opgaven til Filmskolen, hvor der sikkert er nogle friske, unge mennesker, der kunne lave noget godt?

Ulrik "Synes godt om" dette.
  13. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    297
    443
    Point:
    63
    Ny sikkerheds video fra TK. Personligt syntes jeg det er en go ide med kreative videoer. Så ser man det. Ellers ignorere man det fuldstændigt.

Jeblin "Synes godt om" dette.

Del denne side