Hvilket lounge program?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af KennethK, 23/5/14.

  1. KennethK

    KennethK Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Først tusind tak for dette fantastiske forum, og ikke mindst de delte erfaringer herinde.

    Jeg rejser 4-5 gange om året, primært London, Tallin, Malaga, Rom, Berlin. Det er ikke meget, og derfor skal jeg vist købe mig et lounge program fremfor at satse på at tjene det op via bonus point :)

    Jeg har kig på at købe et Diners basic kort til 195 kroner om året, og 95 kr. pr. besøg - og vil blot høre om der er noget som jeg ved min søgning har oversæt eller andet jeg bør kigge nærmere på?

    Gode weekend hilsner
    Kenneth
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Hej Kenneth

    Før jeg blev Eurobonus guld, brugte jeg meget diners loungene, som en del af mit Diners kort.

    Det er rigtig rart at kunne slappe af i en lounge og Diners i København er helt fint, dog lidt kedeligt udvalg af mad og drikke.

    Diners har fået lavet flere aftaler med forskellige loungen, men tidligere har diners lounge netværket ikke været så stort.

    Det er en god og billig løsning for at få adgang til en ok lounge i CPH.
    Prøv evt. at kigge på Priority Pass, der er noget kampagne for tiden - se tidligere tråd under i forummet "andre programmer".

    Christian
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. KennethK

    KennethK Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Hej Christian.

    Tusind tak for din kommentar omkring Diners, det glæder mig at høre.

    Jeg har haft PP med i overvejelserne, men syntes bare at de koster noget mere - og kan ikke se at de giver adgang til markant mere end Diners. Måske det skyldes at mit behov blot er en standart lounge med noget wifi, ro og kaffe :)
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Diners har vist omkring 450 lounges, mens PP har 600. Ellers findes der også noget der hedder Lounge Pass.

    Måske skulle du prøve at undersøge om din bank ikke har en pakke, hvor du får et Priority Pass med i hatten.

    Og ellers så bør du måske lige checke at de lufthavne/selskaber, du flyver (mest) til/med, har lounges i dit program. Hvis du flyver med British Airways til Heathrow, så kan du godt benytte Diners og PP i CPH, men i LHR T5, så er der ingen lounge, du kan benytte. Det er der til gengæld i T3, som SAS (lidt endnu) flyver til.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113

Del denne side